دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 تير 1398 - 16:23
بازوند در گفتگو با آنا:

اردوهای تابستانی کانون‌های فرهنگی دانشگاه لرستان از فردا آغاز خواهد شد

دبیر کانون‌های فرهنگی دانشگاه لرستان گفت: اردوهای تابستانی کانون‌ها فرهنگی دانشگاه لرستان از فردا پنجشنبه 13 لغایت 24 تیرماه برگزار خواهد شد.
کد خبر : 402199
608262_664.jpg

نوید بازوند در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: اردوهای تابستانی کانون‌های فرهنگی دانشگاه لرستان از فردا پنجشنبه 13 لغایت 24 تیرماه برگزار خواهد شد.


وی ادامه داد: این برنامه در قالب اردوی زیارتی مشهد مقدس برای  35 نفر از دانشجویان دختر از تاریخ 13 الی 18 تیرماه و برای این تعداد از دانشجویان پسر از تاریخ 17 الی 24 تیرماه انجام خواهد گرفت.


دبیر کانون‌های فرهنگی دانشگاه لرستان اظهار کرد: هزینه این اردوها توسط معاونت فرهنگی دانشگاه لرستان تأمین‌شده است و زیر نظر شورای هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری اجرا می‌شود.


وی افزود: کانون‌های فرهنگی و هنری دانشگاه لرستان  تا سه سال پیش چنین اردوهایی را برگزار نمی‌کرد و میزان فعالیت آن‌ها بسیار پایین بود که با همکاری معاونت فرهنگی و تعامل کانون‌ها و شورای هماهنگی، چنین فعالیت‌هایی در دانشگاه قوت گرفت.


بازوند در پایان گفت: کانون‌های دانشگاه لرستان در حادثه سیل اخیر نیز فعالیت‌های متعددی برای کمک به سیل‌زدگان داشتند که بی‌شک برگزاری چنین اردوهای فرهنگی و معنوی موجب تقویت روحیه اعضای فعال و همچنین جذب هرچه بیشتر اعضا برای فعالیت در کانون‌ها خواهد بود.


انتهای پیام/4107/4108/


انتهای پیام/

برچسب ها: دانشگاه لرستان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته