دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 تير 1398 - 15:51
جهاندار در گفتگو با آنا:

مجموعه‌های موفق برای ایجاد و حفظ نظم، اساسنامه‌ قانونی دارند

دبیر شورای صنفی دانشگاه فرهنگیان مازندران گفت: هر مجموعه موفق و منظمی برای ایجاد و حفظ نظم، اساسنامه‌ قانونی تعریف کرده است که دانشگاه فرهنگیان نیز از این قاعده مستثنی نیست.
کد خبر : 401650

احمدرضا جهاندار در گفتگو با خبرنگار حوزه صنفی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: ما دانشجومعلمان ورودی ۹۵ علوم ‌تربیتی مرکز شهید مطهری نوشهر، در حالی واپسین روزهای سال تحصیلی 98-97 را سپری می‌کنیم که درترم جاری با چالشی عجیب روبرو شدیم.


وی ادامه داد: در این ترم یکی از اساتید تعدادی از دانشجویان را علی‌رغم حضور در کلاس غیبت زدند و پیش از امتحان این دانشجومعلمان به دلیل غیبت حذف شدند؛ هرچند این استاد به این موارد بسنده نکرده و حین امتحان روز شنبه بابیان این‌که «سه، چهار نفر از ورودی‌های 95 را حذف کردم و نصف دیگر اعضا را هم خواهم انداخت» که بااین‌وجود تقریباً کورسوی امید قبولی در اکثر دانشجویان به خاموشی سپرده‌شده و حین امتحان زمزمه‌های پاس نشدن این واحد در میان دانشجویان جولان می‌داد.


دبیر شورای صنفی دانشگاه فرهنگیان مازندران اظهار کرد:  ما معتقدیم هر مجموعه موفق و منظمی برای ایجاد و حفظ نظم، اساسنامه‌ و قانونی تعریف کرده است که دانشگاه فرهنگیان نیز از این قاعده مستثنی نیست؛ با شناختی که از اساسنامه آموزشی داریم لازم می‌دانیم که باید  مطابق آن عمل کنیم، نه اینکه هرکسی برای خود سبک جدید ابداع و اجرا کند. اینکه دانشجو در کلاس باشد و به تعداد زیاد غیبت بخورد و حذف شود بسیار عجیب است.


وی ادامه داد: چند روزی از آن ماجرا گذشت تا اینکه نمره‌ها در سایت ثبت شد؛ تقریباً اکثر اعضای کلاس با نمره‌های ۹ و ۱۰ غافلگیر شدند. به همین منظور از رئیس مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان مازندران و مسئول نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت درخواست کردیم به این موضوع ورود کنند و ضمن بررسی مجدد برگه‌های امتحانی، ‌به هنجارشکنی‌هایی چون غیبت دانشجویان حاضر در کلاس توسط برخی اساتید، خاتمه بدهند.


جهاندار در پایان گفت:‌ این متن علاوه بر اینکه دغدغه‌ دانشجومعلمان ورودی ۹۵ علوم تربیتی این مرکز را پوشش داده، صدای ورودی‌‌های ۹۴ دبیری علوم اجتماعی و ورود‌ی‌های ۹۷ دبیری علوم اجتماعی مرکز شهید مطهری نوشهر را نیز می‌رساند.


انتهای پیام/4108/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته