دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 تير 1398 - 16:36
مردانی:

باید در اجرایی کردن گام دوم انقلاب گام‌های بلندی برداریم

رئیس هیئت مرکزی گزینش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان مجموعه‌ای که از در‌ون مردم شکل گرفته، باید در اجرایی کردن گام دوم انقلاب گام‌های بلندی بردارد.
کد خبر : 401095
photo_۲۰۱۹-۰۶-۲۷_۱۶-۱۵-۱۴.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، محمدرضا مردانی در چهارمین نشست از سلسله نشست‌های نهضت بصیرت افزایی تحت عنوان تبیین نقش و تعیین وظایف جامعه دانشگاهی در اجرای مفاد بیانیه گام دوم انقلاب که عصر امروز در مجتمع آموزشی و فرهنگی امامت مشهد مقدس برگزار شد، اظهار کرد: خطاب اصلی مقام رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب جوانان است و رهبر انقلاب انتظار دارد که در گام دوم نسل جدید به میدان بیاید و انقلاب را به نقطه تعالی و تمدن نوین اسلامی برساند.


وی افزود: تشکل بسیج و اعضای بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی به‌عنوان مجموعه‌ای که از در‌ون مردم شکل گرفته، باید در اجرایی کردن گام دوم انقلاب گام‌های بلندی بردارد.


مشاور ریاست و رئیس هیئت مرکزی گزینش و مدیرکل انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: بسیج دانشجویی، بسیج اساتید و بسیج کارکنان در دانشگاه‌‌ها باید پیشرو و ‌پیشتاز در اجرا و تبیین بیانیه گام دوم انقلاب باشد.


مردانی تصریح کرد: اعضای بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی باید در قالب سمینارها و کرسی‌های آزاداندیشی موضوعاتی اعم از مدیریت جهادی و روحیه ما می‌توانیم، افتخار به چهل‌سالگی گذشته انقلاب و امید به آینده کشور، ترویج جریان ایستادگی و گفتمان مقاومت در مقابل گفتمان باطل، آگاهی بخشی و مطالبه گری، تلاش برای حل مسائل و مشکلات جامعه به پشتوانه ظرفیت‌های علمی و تحقیقاتی را برای مردم و به‌خصوص قشر دانشگاهی تبیین کنند.


مدیرکل انتصابات دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: ما بسیجی‌ها وظیفه داریم که برای پیاده‌سازی و اجرای بیانیه گام دوم انقلاب تلاش مضاعف کنیم. تحقق بیانیه گام دوم انقلاب فقط با حمایت و تبیین انجام نمی‌شود بلکه باید در حوزه عملیاتی و اجرایی به آن توجه شود. بسیج‌ کارکنان به‌عنوان یک تشکیلات قوی و مؤثر در دانشگاه باید در راستای تحقق کامل این بیانیه گام بردارد.


مردانی خاطرنشان کرد: از محورهای کلی بیانیه گام دوم انقلاب می‌توان به شعارهای جهانی انقلاب اسلامی، مهم‌ترین ویژگی‌های انقلاب اسلامی، حساسیت بر مرزبندی‌‌ها اشاره کرد. انقلاب اسلامی همچون پدیده‌ای زنده و با اراده همواره دارای انعطاف و آماده تصحیح خطاهای خویش است اما تجدیدنظر پذیر و اهل انقلاب نیست.


وی بیان کرد: از چالش‌های اساسی در مقابل انقلاب اسلامی می‌توان به صف‌بندی همه دشمنان اعم از حکومت طاغوت تا آمریکا و برخی دولت‌های غربی و نبود الگوی دقیق و تجربه‌شده در زمان شکل‌گیری انقلاب اسلامی و ناکارآمدی الگوهای موجود آن روز اشاره کرد.


رئیس هیئت مرکزی گزینش دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: مقام معظم رهبری فرموده‌اند که امروز ملت ایران علاوه بر آمریکای جنایتکار، تعدادی از دولت‌های اروپایی را نیز خدعه‌گر و غیرقابل اعتماد می‌داند. در مورد آمریکا حل هیچ مشکلی متصور نیست و مذاکره با آن جز زیان مادی و معنوی محصولی نخواهد داشت.


مردانی خاطرنشان کرد: ما بسیجی‌ها ابتدا باید بر روی خودمان خودسازی کنیم و از لحاظ ایمان و بصیرت سیاسی خود را تجهیز کنیم سپس به تبیین بیانیه گام دوم انقلاب برای مردم و به‌خصوصی قشر دانشگاهی بپردازیم.


انتهای پیام/۴۱۱۸/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته