دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 تير 1398 - 11:26
در دانشگاه گلستان؛

هشتمین شماره نشریه دانشجویی پیشداد منتشر شد

هشتمین شماره گاهنامه سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و دانشجویی پیشداد در دانشگاه گلستان منتشر شد.
کد خبر : 400832
F22A7CF3-B095-497C-AD73-7C0B20584395.jpeg

نازنین سروری در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: هشتمین شماره گاهنامه سیاسی، فرهنگی و اجتماعی پیشداد در دانشگاه گلستان منتشر شد.


وی افزود: در این شماره از نشریه دانشجویی پیشداد مطالب و گزارش‌هایی با عنوان، طلاق خاموش، اینور بوم اونور بوم، سیلاب، عدالت قطره‌چکانی، اعتیاد جورچین‌های سازنده تباهی، آداب‌ورسوم و.. ارائه‌شده است.


سردبیر نشریه دانشجویی پیشداد اظهار کرد: هدف «پیشداد» تشویق دانشجوها به قلم‌زدن است، بیان دغدغه‌های ذهنی دانشجویان و در اختیار گذاشتن این فرصت برای نسل آینده‌ساز، می‌تواند بسیاری از چالش‌های حاضر در مسیر پیشرفت‌های متعدد در حوزه مختلف را آسان کند.


وی ادامه داد: دانشجویان هرکدام با نظرات و افکار متفاوتی از اقشار مختلف و جوهای ناشناخته جامعه پا به دانشگاه می‌گذارند که دراین‌بین فعالیت فرهنگی در فضای دانشگاه تفاوت‌ها و سلیقه‌ها را کاهش داده و برای اتحاد و انسجام هرچه بیشتر مفید واقع می‌شود.


سروری در پایان تصریح کرد: دانشجویان هرکدام با انتخاب موضوع و دغدغه‌ای متفاوت در هیئت تحریریه پیشداد برای ارائه بهترین مطالب تلاش می‌کنند که اولویت اصلی پیشداد پرداختن به مسائل فرهنگی و اجتماعی است.


گفتنی است این نشریه به صاحب‌امتیازی محمدجواد زبردست و مدیرمسئولی هانیه سادات میر‌کریمی فعالیت می‌کند.


انتهای پیام/4107/4108/


انتهای پیام/

برچسب ها: دانشگاه گلستان
ارسال نظر
هلدینگ شایسته