دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 تير 1398 - 16:00
شهیدی در گفتگو با آنا:

مطالبه دانشجویان مقاطع تکمیلی در دانشگاه صنعتی شریف کاملاً صنفی است

دبیر شورای صنفی دانشگاه صنعتی شریف گفت: مطالبه جمع کثیری از دانشجویان ساکن خوابگاه مبنی بر توزیع غذا در تابستان توسط دانشگاه، کاملاً صنفی و بحق است.
کد خبر : 400593
55599_164.jpg

محمد شهیدی در گفتگو با خبرنگار حوزه صنفی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، گفت: با توجه به مطالبه جمع زیادی از دانشجویان ساکن خوابگاه مبنی بر توزیع غذا در تابستان توسط دانشگاه، این موضوع جدیداً با عنوان پویش غذای تابستان توسط دانشجویان ارشد و دکتری، دانشجویان کارآموز کارشناسی و سایر دانشجویان که باید این فصل را در دانشگاه حضور داشته باشند به‌صورت کاملاً صنفی ایجاد شده است.


وی ادامه داد: به‌منظور پیگیری مشکلات دانشجویان شورای صنفی به همراه نماینده‌های پویش مذکور جلساتی را با چند تن از مسئولان دانشگاه تشکیل داده‌ است که متأسفانه  تا به این لحظه دستاورد قابل‌توجهی در برنداشته است.


دبیر شورای صنفی دانشگاه صنعتی شریف افزود: در این مدت چند جلسه با مسئولان دانشگاه داشتیم و حتی طی نامه‌ای مبنی بر درخواست غذای تابستان، که به امضای بیش از ۴۰۰ نفر از دانشجویان رسیده بود تحویل معاونت دانشجویی دانشگاه گردید، که تاکنون مسئولان دانشگاه پاسخی به این درخواست صنفی دانشجویان نداده‌اند.


وی تصریح کرد: در ادامه پیگیری این موضوع شورای صنفی دانشجویان دانشگاه شریف، جلسه‌‌ای که با معاون دانشجویی دانشگاه خواهد داشت، این خواسته دانشجویان را مطالبه خواهد کرد.


شهیدی در پایان گفت: شورای صنفی این خواسته‌ دانشجویان را بحق دانسته و از آن حمایت می‌کند؛ همچنین از مسئولین دانشگاه درخواست دارد که در اسرع وقت برای رسیدگی به مطالبات صنفی دانشجویان اقدام کنند.


انتهای پیام/4115/4108/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته