دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
کلانتری در گفتگو با آنا:

حرکت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه تربیت انقلابی دانشجویان است

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: حرکت فرهنگی این دانشگاه در زمینه زیرساخت‌های معرفتی و انقلابی دانشجویان است.
کد خبر : 400572
حاج آقا کلانتری.JPG

حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره حرکت دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه فرهنگی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه زیرساخت‌های معرفتی، آموزه‌های الهی و انقلاب اسلامی و در راستای استحکام زیرساخت‌های فکری و فرهنگی دانشجویان گام برداشته است.


وی افزود: تلاش بر این است که دانشجویان به‌گونه‌ای در فضای فرهنگی و سیاسی رشد کنند تا مقابل هجمه‌ها و آسیب‌های فکری و فرهنگی مقاومت کرده و حتی تأثیرگذار نیز باشند. برای نیل به این مهم، تاکنون تعداد قابل توجهی از اردوها و برنامه‌های معرفتی برای بهره‌برداری دانشجویان و تشکل‌ها و کانون‌های مختلف دانشجویی برگزار شده است.


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: هزاران نفر از دانشجویان فعال و تشکل‌ها در دو سال گذشته در کارگاه‌های عملیاتی و نظری آموزش دیده‌اند. نخبه‌پروری فکری، عقیدتی و سیاسی از رویکردهای جدی معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی است.


کلانتری با بیان اینکه نقش‌آفرینی دانشجویان، رسالت برنامه‌های فرهنگی است، بیان کرد: اکنون واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی با برنامه‌ها و اردوهای فرهنگی صدها دانشجوی مستعد را به صحنه آورده‌ و فضای نقش‌آفرینی دانشجویان در محیط دانشگاه را به خوبی فراهم کرد‌ه‌اند.


انتهای پیام/4107/4116/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته