دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 خرداد 1398 - 19:14
فؤادی:

دشمنان می‌خواهند میان علم و دین فاصله بیندازند

نماینده مؤسسه ملتقی العلم والدین الثقافیه گفت: دشمنان می‌خواهند میان علم و دین فاصله بیندازند که جوانان باید با علم و تقوای خود توطئه دشمنان را خنثی کنند.
کد خبر : 399458
3.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام علی فؤادی در جشن فارغ‌التحصیلان عراقی که عصر امروز در سالن همایش‌های علامه امینی کتابخانه مرکزی دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار کرد: بنده امروز به درخواست و نمایندگی حجت‌الاسلام یعقوبی از مؤسسه «ملتقی العلم والدین الثقافیه» امروز در جمع شما دانشجویان و فارغ‌التحصیلان عراقی حاضر شدم تا به شما تبریک عرض کنم.


وی افزود: قدر جوانی را بدانید. لازم است حدیثی از پیامبر اکرم(ص) نقل کنم که روزی پیامبر(ص) با لباس نو از خانه خود بیرون آمد. صحابه دلیل را از او پرسیدند، پیامبر(ص) گفت: «أنَ الفتی و ابن الفتی و اخ الفتی» من جوانم، پدرم جوان بود و همچنین برادرم نیز جوان بود و از نسل ابراهیم هستم و در شأن برادرم نیز «لا فتی إلا علی» آمده است.


نماینده مؤسسه ملتقی العلم والدین الثقافیه بیان کرد: امروز شما جوانان نقش بزرگی را باید ایفا کنید و وظیفه خطیری بر عهده دارید؛ شما در اینجا درس می‌خوانید و دوری راه را تحمل کردید تا روزی به درد کشور و جامعه خود بخورید، لذا باید همیشه در راه علم و کسب معرفت، تلاش و کوشش داشته باشید.


فؤادی خاطرنشان کرد: 27 رجب روز جهانی خواندن و مطالعه است. مطالعه هیچ‌گاه از دین جدا نبوده است و بین علم و دین فاصله‌ای نیست اما دشمنان همیشه می‌خواستند بین این دو فاصله بیندازند. لذا این برعهده شما جوانان است که با علم و تقوای خود توطئه دشمنان را خنثی کنند.


انتهای پیام/4118/4126/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته