دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 آبان 1398 - 12:54
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دزفول:

برخی مسئولان از چنگ زدن به طناب پوسیده برجام و مذاکره با دشمن بپرهیزند

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان دزفول به مناسبت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبارستیزی تأکید کرد: از دولتمردان کشور زرخیزمان خواهانیم که از ادامه‌ چنگ زدن به طناب پوسیده برجام و مذاکره‌ بی‌ثمر و پرضرر با دشمن مبین دست بشویند.
کد خبر : 399267
19.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان دزفول به مناسبت ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبارستیزی تأکید کرد: از دولتمردان کشور زرخیزمان خواهانیم که از ادامه‌ چنگ زدن به طناب پوسیده برجام و مذاکره‌ بی‌ثمر و پرضرر با دشمن مبین دست بشویند و توجه و اهتمام عملیاتی‌تری به بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخل کشور و اقتصاد مقاومتی و رونق تولید داشته باشند.


متن بیانیه به این شرح است:


بسم الله الرحمن الرحیم


«وَ نُريدُ أَنْ نَمُنَّ عَلَي الَّذينَ اسْتُضْعِفُوا فِي الْأَرْضِ وَ نَجْعَلَهُمْ أَئِمَّةً وَ نَجْعَلَهُمُ الْوارِثينَ»


(ما می خواهیم بر مستضعفان زمین منّت نهیم و آنان را پیشوایان و وارثان روی زمین قرار دهیم! سوره قصص/ آیه۵)


امروز در طلیعه گام دوم انقلاب تمدن‌ساز اسلامی، سالروز حوادثی را گرامی می‌داریم که برگ‌های زرین و خونینی از تاریخ کشور عزیزمان است. سیزدهم آبان‌ماه یادآور تبعید مستبدانه‌ بنیانگذار کبیر و پاک ضمیر انقلاب اسلامی به ترکیه، کشتار وحشیانه‌ دانش‌آموزان بی‌گناه توسط رژیم ستم‌شاهی پهلوی و تسخیر لانه‌ عنکبوتی و جاسوسی رژیم پست آمریکاست.


ضمن گرامیداشت این روز بزرگ و سترگ، نکاتی چند را اعلام و گوشزد می‌کنیم:


هم؛ سران آمریکایی و اروپایی و هم؛ دست‌نشاندگان مرتجع آن‌ها در منطقه و هم سگِ نگهبانشان رژیم رو به زوال صهیونیستی، بدانند که تشویش و التهاب آفرینی در کشورهای اسلامی همچون عراق و لبنان که این روزها شاهد آن هستیم به زیان آن‌ها تمام خواهد شد و به ازای قطره قطره خون‌ها و اشک‌های به ناحق ریخته شده تقاص پس خواهند داد.


از سران و دولتمردان کشور زرخیزمان خواهانیم که از ادامه‌ چنگ زدن به طناب پوسیده برجام و مذاکره‌ بی‌ثمر و پرضرر با دشمن مبین دست بشویند و توجه و اهتمام عملیاتی‌تری به بهره‌گیری از ظرفیت‌های داخل کشور و اقتصاد مقاومتی و رونق تولید داشته باشند و از مسئولان استانی و شهری، التزام به قانون و مصالح مردم را در رویکرد و عملکرد خواستاریم.


از مردم بصیر و صبور ایران اسلامی انتظار می‌رود که بیش از پیش هوشیاری خود را نسبت به وقایع جهان، منطقه و کشور به ویژه با توجه به نزدیکی به انتخابات مجلس شورای اسلامی حفظ کنند و از خواص، دانشجویان و حوزویان انقلابی توقع است که روشنگری و بصیرت‌افزایی را در شرایط حساس کنونی، در حوزه‌های مختلف با جدیت بیشتری دنبال کنند تا به حول و قوه الهی، مجلسی انقلابی و در امتداد آن دولتی جوان و حزب اللهی پیش رو داشته باشیم.


ما جوانان و دانشجویان انقلابی با پاسداشت مجاهدت و خون شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و وطن و امنیت، در مقابله با نظام سلطه و جبهه کفر و استکبار جهانی، تا آخرین قطره خون ایستاده‌ایم و تا تحقق آخرین گام انقلاب اسلامی یعنی ظهور امام مهدی(عج) و تشکیل دولت کریمه‌ مهدوی، دست از مبارزه برنخواهیم داشت.


همچنین؛ شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی شهرستان دزفول از آحاد مردم انقلابی شهرستان دزفول دعوت به عمل می‌آورد تا در راهپیمایی بزرگداشت روز ۱۳ آبان حضور پرشور پیدا کنند.


در پایان ضمن تجدید بیعت با نائب برحق صاحب العصر و الزمان؛ حضرت امام خامنه‌ای(حفظه الله) اعلام می‌داریم: ما ترکناک یابن الحسین . لبیک یا خامنه‌ای.


انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته