دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
قادری در گفتگو با آنا:

دانشگاه آزاد اسلامی در سطح بالایی از نظر علم‌آموزی قرار دارد

مدیر اجرایی گروه معتمدین معین بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: دانشگاه آزاد اسلامی در سطح بالایی از نظر علم‌آموزی قرار دارد.
کد خبر : 398467
photo_2019-06-16_15-33-59.jpg

محمدحسن قادری در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا،‌ درباره فعالیت‌‌های دانشگاهی خود در دوران جانبازی گفت: در دوران دفاع مقدس پس از جانبازی و زمانی که فهمیدم شرایط حضور در جبهه را از دست داده‌ام، از روی تخت بیمارستان تحصیل خود را آغاز کردم و از همان زمان تصمیم گرفتم با تحصیلات عالی در رشته فیزیوتراپی شرایطی را پدید آورم که برای جانبازان دیگر و جامعه‌ام مفید باشم از همین رو رشته فیزیوتراپی را انتخاب کردم.


وی بیان کرد: در رشته فیزیوتراپی دانشگاه شهید بهشتی پذیرفته شدم و تحصیلات خود را ادامه دادم و توانستم در رشته ارتوپدی مدرک پزشکی خود را دریافت کنم. خدا توفیق داد توانستم یکی از پایه‌گذاران فیزیوتراپی در منزل باشم و به جای اینکه ایثارگران برای درمان به ما مراجعه کنند، شرایطی را مهیا کنیم به عنوان فيزيوتراپيست به خدمت ایثارگر در منزل برسیم و خدمات ارتوپدی و درمانی را در محل زندگی ایثارگران و خانواده‌های شاهد انجام دهیم.


مدیر اجرایی گروه معتمدین معین ایثارگران تهران ادامه داد: نوع ارائه این رشته پزشکی در منزل بیماران یکی از ابتکاراتی بود که توسط بنده و دیگر دوستان برای اولین بار در ایران ارائه شد و توانست علاوه بر تأثیر‌گذاری بسیار بالا در روند بهبود بیماران از هزینه‌های درمانی بیماران نیز بکاهد. 


قادری اظهار کرد: بر خود واجب ديدم در رشته ديگري با توجه به توسعه ارتباطات و به روز بودن و استفاده از امكانات و تجهيزات مربوطه در حوزه اجتماعی در دانشگاه آزاد اسلامی در رشته جهاني پسند تحصيل نمايم.


وی ادامه داد: گروه معتمدین معین ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران به دانشگاه آزاد اسلامی طرحی را ارائه کرده که در صورت اجرایی شدن جمعی از جامعه ایثارگر می‌توانند از تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی برخوردار شوند و در عین حال شرایط ایده‌آلی را برای اشتغال دارا شوند.


قادری ادامه داد: در طرح ارائه شده به دانشگاه آزاد اسلامی، به‌عنوان مثال فرزندان ایثارگری که داری مدرک دیپلم بوده و علاقه‌مند به رشته‌های هتل‌داری و ایرانگردی هستند در دانشگاه آزاد اسلامی مشغول به تحصیل می‌شوند و پس از آن، دوران کاروزی خود را در هتل‌های بنیاد شهید و امورایثارگران می‌گذرانند و در همین مراکز نیز به کار گرفته خواهند شد.


وی تأکید کرد: با توجه به تحصیلاتم در دانشگاه آزاد اسلامی باید بگویم؛ این دانشگاه در حال حاضر از سطح بالایی از نظر علم‌آموزی قرار دارد و از استادان زبده‌ای نیز برخوردار است. در این دانشگاه شرایط علمی برای کسانی که به دنبال تحصیل علم هستند، محیا است و دانشجویان می‌توانند با استفادا از استادان این مجموعه هر روز به داشته‌های علمی خود بیافزایند.


مدیر اجرایی گروه معتمدین معین ایثارگران تهران اذعان کرد: خوشبختانه گروه معتمدین معین بنیاد شهید و امور ایثارگران در سطح بالایی از تعاملات در خصوص ایثارگران دانشگاه آزاد قرار دارد و این انجمن نیز برای هرگونه همکاری با دانشگاه آزاد اسلامی آمادگی کامل را دارد.


گفتنی است؛‌ گروه معتمدین معین بنیاد شهید و امور ایثارگران به‌عنوان یک سازمان مردم نهاد، از ایثارگران و خانواده‌های شاهد که دارای مدارک بالای تخصصی و دانشگاهی هستند، با هدف رفع موانع و مشکلات ایثارگران تشکیل شده است.


انتهای پیام/4107/4100/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته