دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
باغ‌کار در گفتگو با آنا:

رئیس‌جمهور به مشکلات دانشگاه فرهنگیان رسیدگی کند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان فارس گفت: رئیس‌جمهور به مشکلات آموزشی و فیزیکی دانشگاه فرهنگیان رسیدگی کند.
کد خبر : 398341
1396052121215864511630784.jpg

سعید باغ‌کار در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به اینکه رهبر انقلاب نسبت به دانشگاه فرهنگیان اهمیت خاصی قائل هستند و سال گذشته برای اولین بار در دیدار سالانه خود با فرهنگیان به پردیس نسیبه دانشگاه فرهنگیان تهران رفتند، اظهار کرد: از رئیس‌جمهور انتظار داریم که مانند مقام معظم رهبری در دانشگاه فرهنگیان حضور پیدا کنند و در جهت رفع مشکلات این دانشگاه گام بردارند.


وی افزود: رئیس‌جمهور به عنوان رئیس هیئت امنای دانشگاه فرهنگیان به اهمیت این دانشگاه واقف نیست و عملاً اقدام مؤثری برای رفاه دانشجویان دانشگاه فرهنگیان انجام نداده است.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان فارس بیان کرد: رئیس‌جمهور در 6 سال گذشته در هیچ‌یک از جلسات هیئت امنای این دانشگاه شرکت نکرده است. از وی درخواست داریم که به مشکلات آموزشی و فیزیکی دانشگاه فرهنگیان رسیدگی کند.


باغ‌کار با اشاره به اینکه دانشگاه فرهنگیان فارس با مشکلات مختلفی دست و پنجه نرم می کند، خاطرنشان کرد: این دانشگاه با کمبود شدید فضای آموزشی و خوابگاهی روبرو بوده که مهم‌ترین چالش این دانشگاه محسوب می‌شود.


وی تصریح کرد: علی‌رغم تأکیدات مقام معظم رهبری در خصوص دانشگاه فرهنگیان و همچنین عملکرد خوب این دانشگاه در تأمین نیروی انسانی متخصص و متعهد برای نظام اسلامی، اما دانشگاه فرهنگیان فارس در مظلومیت بوده و با مشکلات عدیده‌ای مواجه است. امیدواریم مسئولان استانی فکری به حال این دانشگاه بکنند.


انتهای پیام/4107/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته