دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 خرداد 1398 - 05:42

وینداد؛ سامانه‌ای برای ارائه خدمات حقوقی آنلاین

سامانه اینترنتی وینداد امکان دسترسی به قراردادها و اسناد حقوقی مورد نیاز کسب‎وکارها را فراهم می‌کند.
کد خبر : 398101
39868.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، سامانه وینداد بیش از 40 قرارداد کاربردی در حوزه کسب‌وکار به همراه راهنمای استفاده، پشتیبانی و مشاوره به کاربران ارائه می‌دهد.


قراردادها توسط تیم حقوقی آشنا با فضای کارآفرینی و تجارت ایران به‌صورت اختصاصی طراحی و تنظیم شده است. این قراردادها در حوزه راه‌اندازی کسب‌وکار، پیشبرد کسب‌وکار، استخدام و منابع انسانی، مدیریت مالی کسب‌وکار، سرمایه‌گذاری، محافظت از کسب‌وکار، مالکیت فکری، بیمه و حقوق استارت‌آپی ارائه می‌شود.


وینداد به صورت تلفنی، آنلاین و حضوری امکان مشاوره را برای مشتریان فراهم کرده است. کسب‌وکارهای بسیاری مانند سن‌ایچ، کاموا، موبایلت، زرین ال و آواتک از خدمات وینداد استفاده می‌کنند.


این سامانه اینترنتی نه‌تنها فرآیندهای تخصصی حقوقی برای طراحی و تنظیم قراردادهای اختصاصی را انجام می‌دهد بلکه قراردادها و اسناد حقوقی را برای مشتریانش بررسی می‌کند تا منافع آنها حفظ شود.


وینداد اطلاعات مشتریان را رمزنگاری می‌کند تا حریم خصوصی آنها حفظ شود. این سامانه اینترنتی یک مجله حقوقی نیز دارد که مطالب مفیدی در زمینه قراردادها ارائه می‌دهد.


این سامانه مشاوره حقوقی در زمینه ثبت اختراع و پتنت نیز فعالیت می‌کند و بخشی مخصوص برای پاسخ دادن به پرسش‌های کاربران دارد. وینداد بانک قرارداد دارد که در کنار امکان دانلود آنها، اطلاع مفیدی درباره قراردادها ارائه می‌دهد.


انتهای پیام/4021/ن


انتهای پیام/

برچسب ها: استارتآپ
ارسال نظر
هلدینگ شایسته