دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 خرداد 1398 - 07:30
کریم‌رحیمی در گفتگو با آنا:

مردم از آرمان‌های امام خمینی(ره) به‌خوبی صیانت کرده‌اند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: مردم در ۴۰ سال گذشته از آرمان‌های امام خمینی(ره) به‌خوبی صیانت کرده و در مواقع نیاز حضوری فعال داشته‌اند.
کد خبر : 396486
366D21E2-151C-4FA0-B5B3-C49F2AA294C8.jpeg

حسن کریم‌رحیمی در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با بیان اینکه خط امام خمینی(ره) توسط مقام معظم رهبری تداوم یافته، اظهار کرد: رهبر انقلاب با اقتدار و صلابت، راه و روش امام خمینی(ره) را دنبال کرده است.


وی افزود: مردم در ۴۰ سال گذشته از شعارهای انقلاب و خط امام خمینی(ره) و رهبر انقلاب صیانت کرده‌اند. مقام معظم رهبری در قسمتی از بیانیه گام دوم انقلاب فرموده‌اند که «انقلاب پرشکوه ملت که بزرگ‌ترین و مردمی‌ترین انقلاب عصر جدید است تنها انقلابی است که یک چله پر افتخار بدون خیانت به آرمان‌هایش را پشت سر نهاده و در برابر همه وسوسه‌‌هایی که غیرقابل مقاومت به نظر می‌رسیدند از کرامت خود و اصالت شعارهایش صیانت کرده و اینک وارد دومین مرحله خودسازی و جامعه‌پردازی و تمدن‌سازی شده است»، بنابراین صیانت از شعارهای انقلاب یکی از اقدامات مهم مردم محسوب می‌شود.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بیان کرد: مردم در ۴۰ سال گذشته از آرمان‌های امام خمینی(ره) صیانت کرده و این را به صورت عملی از مردم قهرمان دیده‌ایم که در بزنگاه‌های حساس و در جایی که لازم بوده وارد میدان شده و فتنه‌های مختلف را خنثی کرده‌اند.


کریم‌رحیمی تصریح کرد: امسال همانند سال‌های قبل مردم با دهان روزه در روز قدس به میدان آمدند و پاسخ محکمی به رژیم صهیونیستی داده و معامله قرن را به مقاومت قرن تبدیل کردند.


وی با اشاره به اینکه سیاست‌گذاری‌کلان کشور براساس سیره امام خمینی(ره) توسط مقام معظم رهبری ابلاغ می‌شود، خاطرنشان کرد: برخی دولت‌ها ممکن است که مشکلاتی برای کشور ایجاد کنند اما حرکت کلی نظام با رهبری مدبرانه رهبر انقلاب مسیر خود را به‌درستی طی کرد. رهبری در مسائل اجرایی کشور ورود نمی‌کنند؛ مگر در جایی که مسیر انقلاب منحرف بشود وارد می‌شوند.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان تأکید کرد: در سخنرانی‌های چند سال اخیر مقام معظم رهبری توجه به آرمان‌هایی چون پیگیری سیاست نه شرقی و نه غربی، حمایت از مستضعفان و محرومان، وحدت و همبستگی دنیای اسلام، استقلال و خودکفایی کشور، حرکت به سمت استعدادهای خودجوش داخلی و ساختن کشور توسط جوانان، اصلی شمردن مسئله فلسطین و مبارزه با استکبار دیده می‌شود و ایشان اجازه ندادند که این آرمان‌ها ذره‌ای منحرف بشود و نقشه راهی که در بیانیه گام دوم ترسیم کردند، مهر تأییدی بر این ادعاست.


انتهای پیام/۴۱۱۸/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته