معاون وزیر ارتباطات مطرح کرد؛
اهمیت تأثیر تبلیغات در فضای اینترنت برای کسبوکارهای نوپا
رئیس سازمان فناوری اطلاعات بر اهمیت تأثیر تبلیغات در فضای اینترنت برای کسبوکارهای نوپا تاکید کرد.
به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا، امیر ناظمی در حساب توییتری خود نوشت: تحلیل ترافیک بینالملل اینترنت کشور شاخص مناسب رفتار کاربران ایرانی و شناسایی فرصتهاست.
وی ادامه داد: 10 درصد از کل ترافیک مربوط به تبلیغات است.
معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات افزود: شاخصی که نشان میدهد همچنان حوزه تبلیغات، یک اقیانوس آبی برای شرکتهای نوپا است و البته نیاز زیادی به رفع موانع نیز دارد.
انتهای پیام/4092/
انتهای پیام/
برچسب ها: معاون وزیر ارتباطات
تاثیرحذف قیمت خودرو ازسایتها؛
اقدام ساده دولت برای تنظیم بازار پیچیده خودرو
دایرة المعارف دانشبنیانها ۱۱۱؛