دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 خرداد 1398 - 12:00

فرآیند تائید مدارک تحصیلی برای ترجمه رسمی غیرحضوری است

فرآیند تائید مدارک تحصیلی برای ترجمه رسمی به  غیرحضوری و از طریق سامانه جامع امور دانشجویان صورت می‌گیرد و نیازی به مراجعه حضوری نیست.
کد خبر : 385897

به گزارش خبرنگار حوزه صنفی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، فرآیند تأیید مدارک تحصیلی برای ترجمه رسمی، غیرحضوری بوده و از طریق مراجعه متقاضی به سامانه جامع امور دانشجویان و دریافت کد صحت مدارک از این سامانه و ارائه آن به دارالترجمه رسمی صورت می‌گیرد و نیازی به مراجعه حضوری و پیگیری تلفنی نیست.


سازمان امور دانشجویان نیز در اطلاعیه‌ای اعلام کرده است فرآیند تائید مدارک تحصیلی برای ترجمه رسمی به‌صورت غیرحضوری و از طریق سامانه جامع امور دانشجویان صورت می‌گیرد و نیازی به مراجعه حضوری نیست.


در ابتدای این اطلاعیه آمده است: با توجه به اینکه فرایند تأیید مدارک به‌صورت سیستمی انجام می‌شود و متقاضیان محترم بعد از تأیید نهایی این سازمان با گرفتن کد صحت می‌توانند به دارالترجمه‌های رسمی مراجعه کنند به استحضار می‌رساند برای تسریع در امور و طی کردن فرآیند تأیید از هرگونه مراجعه حضوری و تلفنی خودداری کنند تا کارشناسان حوزه مربوطه بتوانند درخواست‌های دریافت‌شده را بررسی کنند.


در ادامه این اطلاعیه بیان شده است: بدیهی است مراجعه حضوری یا تلفنی در راستای پیگیری درخواست تنها سبب طولانی شدن بررسی درخواست‌های متقاضیان می‌شود؛ متقاضیانی که در خصوص سامانه مشکلی دارند می‌توانند از طریق منوی خدمات گزینه پشتیبانی درخواست خود را ثبت کنند و در صورت سؤالات مربوط به مشکلات حوزه تأیید مدارک با شماره تلفن‌های (96664350، 96664333) در ساعات اداری تماس بگیرند.


انتهای پیام/4115/4084/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته