دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 خرداد 1398 - 15:33
بازگیر در گفتگو با آنا:

عظمت امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی در دل امت کم نخواهد شد

رئیس پردیس نسیبه دانشگاه فرهنگیان گفت: امام خمینی (ره) یار همیشگی ملت ایران است و هیچ‌گاه عظمت امام و انقلاب در دل امت و جامعه دانشگاهی کم نخواهد شد.
کد خبر : 385378
636949982500919213_md.jpg

تهمینه بازگیر در حاشیه تجدید میثاق دانشگاهیان با آرمان‌های امام خمینی( ره) در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، گفت: امام راحل یار همیشگی ملت ایران است و هیچ‌گاه عظمت و مقام این شخص در دل امت و جامعه دانشگاهی کم نخواهد شد.


وی افزود: امت ایران با یاد، نام و خاطره امام انس گرفته و پایبند رهنمود‌ها و سفارش‌های آن فقید فرزانه هستند. امروز ادامه راه امام راحل بر عهده مقام معظم رهبری است و پیروی از امام خامنه‌ای به معنای پیروی از امام خمینی (ره) است.


رئیس پردیس نسیبه دانشگاه فرهنگیان اظهار کرد: یاد و نام امام خمینی(ره) در لحظه‌لحظه زندگی کاری و زندگی اجتماعی و سایر امور ما جاری است. شاید آمدن به مرقد امام راحل زمان‌بر باشد و نتوان همیشه به‌طور مرتب در مرقد این فرزانه حاضر باشیم اما در حوزه کاری خود قطعاً همه امور بر آن چیزی استوار است که امام خمینی (ره) برای ما به‌جای گذاشته است.


بازگیر تصریح کرد: عظمت امام و انقلاب اسلامی از آنجایی معلوم است که دانشجویان و جوانان دنیا از کشورهای آفریقایی، آمریکایی، اروپایی و آسیای دور ایران را با نام امام خمینی (ره) که در مقابل استکبار جهانی ایستاد می‌شناسند. ایران اسلامی با امام خمینی (ره) به دنیا معرفی شد هرچند جای‌جای ایران یعنی امام یعنی انقلاب یعنی امید که با رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای این انقلاب تا انقلاب مهدی موعود پایدار خواهد بود.


انتهای پیام/4107/4108/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته