دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 خرداد 1398 - 13:01
رئیس دانشگاه فرهنگیان تهران:

تربیت دانشجومعلمان بر اساس رهنمودهای رهبران انقلاب اسلامی است

رئیس دانشگاه فرهنگیان استان تهران گفت: تربیت دانشجومعلمان بر اساس آشنایی با رهنمودها و آرمان‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب است.
کد خبر : 385313

پرویز انصاری‌راد در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، گفت: دانشگاه فرهنگیان با بیش از 10 هزار دانشجومعلم با توجه به بیانیه گام دوم انقلاب در راستای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی قدم برمی‌دارد.


وی ادامه داد: یکی از بزرگ‌ترین مسائلی که دانشگاه فرهنگیان دنبال می‌کند موضوع تربیت دانشجومعلمان  بر اساس آشنایی با رهنمودها و آرمان‌های امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب است.


رئیس دانشگاه فرهنگیان استان تهران افزود: آشنایی با رهنمودهایی که امام خمینی در مورد آموزش و پرورش و تعلیم و تربیت داشتند از مهم‌ترین موضوعاتی است که دنبال می‌کنیم. علاوه بر اینکه دانشجومعلمانمان را ازنظر علمی و با صلاحیت‌ها و مهارت‌های معلمی تربیت می‌کنیم بایستی مسائل نگرشی و ارزش‌های انقلابی را نیز در آن‌ها ارتقا دهیم.


وی اظهار کرد: این‌ها مجموعه اطلاعات، دانستنی‌ها و صلاحیت‌هایی هستند که معلمان ما به دست می‌آورند و آن را درنتیجه شایستگی کسب می‌کنند، شایستگی تنها علم و مهارت معلمی نیست بلکه داشتن ارزش‌های اخلاقی را نیز شامل می‌شود.


انصاری‌راد گفت: نیازمند این هستیم که فرزندانمان را بعد از چهل سال که از انقلاب اسلامی می‌گذرد با بیانیه گام دوم انقلاب آشنا کرده و این فعالیت‌هایی که انجام می‌دهیم در راستای همین موارد است.


انتهای پیام/4107/4108/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته