دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
10 خرداد 1398 - 05:33
حجت‌الاسلام پورذهبی:

توقع از دانشگاهیان برای حضور در روز قدس بیش از سایر اقشار است

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید بهشتی گفت: دانشگاهیان قشر برگزیده جامعه هستند و توقع از آن‌ها برای حضور در روز قدس بیش از سایر اقشار است.
کد خبر : 385035
BS0K6380.jpg

حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به فرارسیدن روز جهانی قدس و اهمیت گرامیداشت این روز، اظهار کرد: همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند راهپیمایی روز قدس و انزجار از رژیم صهیونیستی امسال نسبت به همه سال‌ها مهم‌تر بوده و باشکوه‌تر برگزار خواهد شد.


وی بیان کرد: ویژگی و تفاوتی که گرامیداشت روز جهانی قدس امسال نسبت به سال‌های دیگر دارد این است که تصمیماتی توسط آمریکا و بعضی از کشورها گرفته‌شده تا فلسطین و کشور فلسطین کلاً نادیده گرفته شود؛ برای رسیدن به اهداف شوم خود نیز در حال فراهم آوردن مقدماتی هستند.


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید بهشتی عنوان کرد: دانشگاهیان به‌عنوان قشر نخبه و برگزیده جامعه هستند، بیش از چهار میلیون نفر در بخش دانشگاهی کشور مشغول به کار و تحصیل هستند و توقع این است که این قشر برگزیده و نخبه نسبت به اتفاقاتی که در دنیا و سطح کشور می‌افتد بی‌تفاوت نباشند و واکنش نشان دهند.


پورذهبی خاطرنشان کرد: امیدواریم دانشگاهیان در روز قدس همپای ملت ایران حاضر شوند و با حضور پرشور خود مقدمات آزادی فلسطین را فراهم کنند.


انتهای پیام/4115/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته