دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
09 خرداد 1398 - 03:30

معرفی برنامه‌ای برای ثبت یادداشت‌های روزانه

«لایف کلندر» یک اپلیکیشن کاربردی برای ثبت یادداشت‌های روزانه است که به شکل‌گیری عادت جدید کمک می‌کند.
کد خبر : 384772
calendar.png

به گزارش خبرنگار حوزه‌ علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، بسیاری از متخصصان بهره‌وری معتقدند که یادداشت‌برداری روزانه یکی از عادات‌ خوب و مفیدی است که هر فرد می‌تواند آن را یاد بگیرد. پیگیری و ثبت اتفاقاتی که به صورت روزمره برای شما اتفاق می‌افتد نه‌تنها می‌تواند شما را به‌آرامی به سوی اهدافتان سوق بدهد بلکه کمک می‌کند تا زندگی شادتر و بهتری داشته باشید.


لایف کلندر یا تقویم زندگی یکی از اپلیکیشن‌های کارآمدی است که می‌تواند یادداشت‌برداری روزانه را در هر فردی نهادینه کند. این برنامه که برای اندروید و iOS موجود است، از روش منحصربه‌فردی در یادداشت‌برداری بهره می‌برد.


در زندگی شلوغ امروزی یادداشت‌برداری روزانه کاری دشواری محسوب می‌شود و تبدیل آن به یک عادت همیشگی سختی‌های خود را دارد. لایف کلندر از یک رویکرد هفتگی برای ایجاد عادت یادداشت‌برداری استفاده می‌کند.


این برنامه از ترفندهای رنگارنگ استفاده می‌کند تا داشبورد بصری زیبایی از زندگی کاربر ایجاد کند. در پایان هر هفته می‌توانید برای نحوه پیشروی امور و حس و حالتان در آن بازه زمانی نمره‌ای در نظر بگیرید.


سیستم‌ نمره‌دهی براساس رنگ است، برای مثال سبز برای خوشحال، قرمز برای خشمگین و آبی برای ناراحت است. لایف کلندر مجهز به یادآور است که از شما می‌خواهد درباره هفته‌ای که گذشت، اطلاعاتی را بنویسید. رابط کاربری و محیط ساده این اپلیکیشن برای کمک به افراد مبتدی طراحی شده است.


با اضافه کردن رویدادهای بزرگ و حالات روحی هر هفته، می‌توانید تصویری کلی از کارها و حالات روحی در طول سال را به دست آورید. لایف کلندر به شما کمک می‌کند که حالات روحی خود را بهتر درک کنید و با توجه به آن تصمیماتی برای بهبود شرایط بگیرید.


برای مثال اگر فهمیدید که در تابستان خوشحال‌تر هستید و زمستان حس دل‌تنگی‌تان را افزایش می‌دهد، می‌توانید اقدامات لازم را تدارک ببینید تا این شرایط را تغییر دهید.


انتهای پیام/4107/4021/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته