دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 خرداد 1398 - 14:10

دعوت معاونت علمی ریاست‌جمهوری برای حضور در راهپیمایی روز قدس

معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بنیاد ملی نخبگان به مناسبت فرارسیدن روز قدس از عموم ملت شریف ایران و اهالی علم و فناوری دعوت کرد تا در راهپیمایی حضور یابند.
کد خبر : 384753

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، از آنجا که آخرین جمعه هر ماه مبارک رمضان، به نام روز قدس مزین شده است و به رسم هر ساله، آحاد مردم با حضور و راهپیمایی خود، پیمان بیعتی دوباره با آرمان‌های انقلاب اسلامی و حمایت از مردم مظلوم فلسطین می‌بندند، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بنیاد ملی نخبگان نیز در بیانیه‌ای، از سرآمدان، دانشمندان، فناوران و فعالان شرکت‌های دانش‌بنیان و مردم شریف ایران برای حضوری دوباره در این راهپیمایی دعوت کرد.


در متن این بیانیه آمده است: با درود به پیشگاه ملت شریف ایران، دانشمندان، فناوران و فرهیختگان؛ از اینجا تا «قدس» راه درازی نیست. از اینجا؛ «ایران»، تا آرمان‌های انسانی و مسلمانی، فقط چند کوچه و خیابان، فاصله است. اصالت و شرافت، گام‌های پایدار بشریت‌اند. بزرگواری، با زور و تزویر حاصل نخواهد شد. فلسطین و قدس شریف، چراغ نجابت و آزادگی است. هر یک از ما همچون آیینه‌ای بی‌غبار، خواهیم توانست که این نور بی‌پایان را بازتاب دهیم و چشم و دل جهان را روشن کنیم.


در ادامه این بیانیه آمده است: حضور و ظهور هر یک از هم‌وطنان فرهیخته و روشن‌ضمیر در روز قدس، دنیای به خاکستر نشسته از تهدید و ترس را به سوی روشنایی فلسطین عزیز سوق خواهد داد و آدمیان را دمی به آسایش و آرامش دین صلح دعوت خواهد کرد.


در انتهای این بیانیه آمده است: معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و بنیاد ملی نخبگان، از همه سرآمدان، دانشمندان، فناوران و نوآوران و شرکت‌های دانش‌بنیان و مردم شریف ایران دعوت می‌کند تا در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان که به روز قدس مزین است، پای در پیشگاه تکلیف انسانی و اسلامی‌شان بگذارند و با حمایت از مردم مظلوم فلسطین، خشتی بر حصار سترگ آزادگی و سرفرازی بگذارند.


انتهای پیام/4107/4021/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته