دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 خرداد 1398 - 11:21

جشن دانش‌آموختگی که فقط دانشجویان برتر لباس آن را بر تن می‌کنند

در روز مراسم جشن دانش‌آموختگی دانشجویان دانشگاه تهران به علت محدود بودن تعداد لباس دانش‌آموختگی، فقط به دانش‌آموختگان رتبه اول لباس داده می‌شود!
کد خبر : 383472
jajahhshhshh.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، یکی از آیین‌هایی که همواره مورد استقبال دانشجویان قرار می‌گیرد، «جشن دانش‌آموختگی» یا همان «جشن فارغ‌التحصیلی» است. جشنی که محوریت اصلی آن بر تن کردن لباس دانش‌آموختگی و گرفتن عکس یادگاری است.


بعضی از دانشگاه‌ها خود به‌صورت مستقل این مراسم به‌یادماندنی را برای دانشجویان خود برگزار می‌کنند، بعضی دیگر نیز همانند سال گذشته دانشگاه جامع علمی کاربردی این مراسم را به‌ صورت استانی در تهران، بوشهر و خوزستان و... برگزار می‌کنند.


جشن دانش‌آموختگان با درخواست دانشجویان برپا می‌شود و اکنون نیز زمان ثبت‌نام این جشن برای دانش‌آموختگانی است که در بازه زمانی اول مهر ۱۳۹۶ تا ۳۰ مهر ۱۳۹۷ دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شده‌اند. این دانش‌آموختگان تا سه‌شنبه هفتم خرداد فرصت دارند برای حضور در این جشن با مراجعه به وبگاه اداره کل فرهنگی و اجتماعی ثبت‌نام کنند.


جشن متمرکز دانش‌آموختگان دانشگاه تهران در ۱۹ تیرماه سال جاری در حالی برگزار می‌شود که به علت محدود بودن تعداد لباس دانش‌آموختگی، روز مراسم فقط به دانش‌آموختگان رتبه اول لباس داده خواهد شد و دیگر دانش‌آموختگان که تمایل به گرفتن عکس با لباس دانش‌آموختگی دانشگاه تهران دارند، می‌توانند از شنبه ۱۵ تیرماه تا سه‌شنبه ۱۸ تیرماه ساعت ۹-۱۶ برای گرفتن عکس به باشگاه دانشجویان دانشگاه تهران مراجعه کنند!


انتهای پیام/4084/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته