دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 خرداد 1398 - 07:55
دانشجونگار/30؛

نفرت‌پراکنی واژه‌ای مناسب برای پروژه اسلام‌هراسی است

نفرت‌پراکنی واژه‌ای مناسب برای پروژه اسلام‌هراسی است که سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی، کشورهای غربی چند سالی است شروع کرده‌اند.
کد خبر : 383430
636790165692428143_lg.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، نفرت‌پراکنی واژه‌ای مناسب برای پروژه اسلام‌هراسی است که سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی، کشورهای غربی و در رأس آن‌ها آمریکا باهدف پیشگیری از گسترش روزافزون دین اسلام در دنیا چند سالی است شروع کرده‌اند.


این بخشی از یادداشت به قلم محمدمهدی عباسی در شماره هفتم نشریه سیاسی تحلیلی دانشجویی خط بیداری است که در ادامه می‌خوانید:


در همین باب، حنیف غفاری در سرمقاله روزنامه رسالت با عنوان خون‌هایی که غیرقابل سانسور هستند با قرار دادن موضوع شهادت ده‌ها نمازگزار مسلمان در شهر کریست چرچ کشور نیوزیلند نوشت.


 اسلام‌ستیزی در غرب، پروسه‌ای بوده که نها‌‌دهای امنیتی آمریکا و اروپا در تقویت و پیشبرد آن، به‌مثابه یک «کاتالیزور» عمل کرده‌اند لذا ارائه چهره خشن از اسلام، تحقیر مسلمانان و فراتر از آن، حمایت از احزاب نژادپرست و ضد اسلامی که امروز به مجلس‌ها و حتی دولت‌های اروپایی راه‌ یافته‌اند، ازجمله اقدامات و گام‌های عملی مقامات غربی در مواجهه با اسلام و اسلام‌گرایی محسوب می‌شود.


داعش ازجمله پروژه اسلام‌هراسی غربی‌ها به‌خصوص سرویس‌های امنیتی رژیم صهیونیستی، دولت‌های آمریکا، فرانسه، انگلیس و آلمان بود که البته با اطلاع‌رسانی رسانه‌های محور مقاومت از ماهیت و هویت واقعی داعش در سطح دنیا از هویت اسلام حقیقی دفاع شد.


محمدمهدی عباسی در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: حمله تروریستی وحشیانه به مسلمانان مظلوم اینک در نیوزیلند که البته این بار در فاز گسترده مسلحانه صورت گرفت، بار دیگر حقانیت و مظلومیت مسلمین و مسلمانان دنیا را اثبات کرد.


عضو هیئت تحریریه نشریه خط بیداری اظهار کرد: درهرحال، نژادپرست‌های تروریست هر چه مسلمانان را بکشند نه جمعیت مسلمانان نزول می‌کند نه اعتقادشان، بلکه بر اعتقاد و ایمان ماهوی و اتحادشان افزوده می‌شود و با همین سلاح دنیا را به تسخیر درمی‌آورند.


انتهای پیام/4108/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته