دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 ارديبهشت 1398 - 06:40
قربانی‌ در گفتگو با آنا:

اردوی حیات طیبه به‌منظور معرفت‌افزایی ومهارت‌افزایی برگزار می‌شود

مدیرکل تشکل‌های اسلامی و سیاسی دانشگاه آزاد گفت: دومین دوره آموزشی، تشکیلاتی و اردویی حیات طیبه ویژه فعالین تشکل‌های دانشجویی در تابستان سال جاری برگزار می‌شود.
کد خبر : 382746
gorbani.jpg

محمد قربانی‌گلشن‌آبادی در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا درباره برگزاری دومین دوره آموزشی، تشکیلاتی و اردویی حیات طیبه ویژه اعضای فعال تشکل‌های دانشجویی در تابستان سال جاری برگزار خواهد شد.


وی افزود: در این دوره دانشجویان شرکت‌کننده ضمن حضور در جلسات معرفت‌افزایی در کارگاه‌های مهارتی نیز شرکت خواهند کرد. نشست‌های فرهنگی، سیاسی، جلسات سخنرانی و پرسش و پاسخ، تریبون آزاد و کرسی‌های آزاداندیشی از دیگر برنامه‌های عمده این دوره است.


مدیرکل تشکل‌های اسلامی و سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی بیان کرد: دانشجویان در کنار فعالیت‌های فکری، معرفتی و فرهنگی در برنامه‌های تفریحی، ورزشی و گردشگری نیز شرکت خواهند کرد.


قربانی تصریح کرد: دانشجویان علاقه‌مند عضو تشکل‌های دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند برای شرکت در این دوره آموزشی به دفاتر تشکل‌های دانشجویی واحدهای دانشگاهی سراسر کشور مراجعه کنند و با شماره 23531000-021 برای طرح سوالات، پیشنهادات و انتقادات خود با اداره کل  تشکل‌های اسلامی و سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی ارتباط برقرار کنند.


انتهای پیام/4107/4116/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته