دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 ارديبهشت 1398 - 12:04
با برگزاری انتخابات؛

اعضای شورای مرکزی دوره 25 جامعه اسلامی دانشجویان یزد انتخاب شدند

با برگزاری بیست و پنجمین دوره انتخابات شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد نفرات برگزیده انتخاب شدند.
کد خبر : 382274
photo_2018-02-23_15-42-52.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، بیست و پنجمین دوره انتخابات شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد برگزارشده و نفرات برگزیده انتخاب شدند.


مسئول ستاد انتخابات جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد دراین‌باره بیان کرد: جلسه مجمع سالانه جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد برگزار شد؛ در این نشست برنامه‌های کاندیدا‌ها ارائه‌شده و انتخابات شورای مرکزی و هیئت نظارت این تشکل برای یک دوره یک‌ساله انجام شد.


فرخ‌نژاد افزود: قبل از برگزاری انتخابات کاندیداهای عضویت در شورای مرکزی و هیئت نظارت به تشریح فعالیت‌ها و برنامه‌های آینده خود پرداختند و پس از پایان فرآیند انتخابات و شمارش آرا صورت گرفت.


بر اساس انتخابات شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد، علی خدادادی آرپناهی، محمدرضا نعمتی، محمدحسین قضاوی، محمدرضا بهرامی، علیرضا مهرابی و محمد محمدی در بین آقایان و در قسمت خواهران حسینی، ملک‌محمدی و جوادی‌نسب با اکثریت آرا وارد شورای مرکزی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد شدند.


گفتنی است محمد اطرج، علیرضا زنگنه‌‎اینالو، حمیدرضا نوروزی و خانم طالب‌پور نیز در این انتخابات به‌عنوان اعضای علی‌البدل شورای مرکزی انتخاب شدند.


بر اساس آرای دانشجویان علی یزدانی و محمد طالع‌زاده شیرازی برای هیئت نظارت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه یزد انتخاب شدند و همچنین علیرضا زارع شهرآبادی به‌عنوان عضو علی‌البدل هیئت نظارت برگزیده شد.


گفتنی است اعضای شورای مرکزی و هیئت نظارت بر دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان در دانشگاه‌ها به مدت یک‌سال و از بین اعضای این تشکل انتخاب می‌شوند.


انتهای پیام/4107/4115/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته