دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
28 ارديبهشت 1398 - 18:40
توسط معاون اداری وزیر علوم؛

فهرست کمک‌های دانشگاه‌ها و مراکز علمی به سیل‌زدگان اعلام شد

معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، فهرست اقدامات و کمک‌های ارائه شده به سیل‌زدگان از طریق دانشگاه‌ها و مراکز وابسته را اعلام کرد.
کد خبر : 382171
1558186216-img-20190518-175556.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، از روابط عمومی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، محمدتقی نظرپور معاون اداری، مالی و مدیریت منابع وزارت علوم، در اجرای درخواست سازمان مدیریت بحران کشور مبنی بر ارائه اقدامات صورت‌گرفته به آسیب‌دیدگان سیل اخیر، فهرست اقدامات و کمک‌های ارائه شده از طریق دانشگاه‌ها و مراکز وابسته را اعلام کرد.


نظرپور در این خصوص گفت: بر اساس گزارش‌های واصله از سوی برخی دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی وابسته به وزارت علوم، میزان کمک‌های نقدی به استان‌ها و مناطق درگیر سیل ۶،۰۱۲،۳۴۱،۳۵۰ ریال و کمک‌های غیرنقدی در قالب‌های مختلف از جمله اعزام نیروهای جهادی و تشکیل ستادهای همیاری، تیم های روانشناسی، در اختیار قراردادن مهمانسرا و خوابگاه‌، ارائه برنامه‌های بازتوانی اولیه در مناطق درگیر واعزام گروه‌های دامپزشکی را می‌توان نام برد که این اقدامات به صورت کامل به سازمان مذکور ارسال شده است.


وی تصریح کرد: مبالغی نیز طبق درخواست کارکنان هیئت علمی و غیر هیئت علمی ستاد وزارت به منظور حمایت از هموطنان سیل زده به حساب جمعیت هلال احمر ایران واریز شده است.


انتهای پیام/4107/4126/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته