دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
مدیرکل فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد:

برگزاری مسابقات قرآن و عترت، یکی از راه‌های شناسایی استعدادها در دانشگاه است

مدیرکل فعالیت‌های قرآن و عترت دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به برگزاری مسابقات قرآن و عترت در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور اظهار کرد: یکی از راه‌های شناسایی استعدادهای برتر در شهرهای مختلف برگزاری همین مسابقات است.
کد خبر : 38208

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، عبدالرضا صادقی در جمع شرکت‌کنندگان در دومین شورای قرآن و عترت استان کرمان، با تشکر از حضور دبیر و رئیس دبیرخانه هیات امنای استان کرمان در این شورا، آن را نماد اهمیت قرآن و عترت در استان دانست و گفت: امیدوارم سایر استان‌ها نیز بحث برگزاری این شوراها را به صورت جدی پیگیری کنند.


مدیرکل فعالیت‌های قرآنی دانشگاه آزاد اسلامی درباره برگزاری مسابقات قرآن و عترت ادامه داد: در پی تغییر برخی منابع مربوط به مسابقات بودیم که به دلیل وجود تعداد زیادی از کتاب‌های ویژه مسابقات قرآن و عترت در دانشگاه و پرهیز از اسراف در این بخش، بیست و یکمین دوره مسابقات قرآن و عترت دانشگاه آزاد با منابع موجود برگزار می‌شود که البته در بعضی از رشته‌ها تغییراتی خواهیم داشت.


وی با مهم خواندن تاسیس کانون‌های قرآن و عترت استانی توضیح داد: با استفاده از ظرفیت فعالان قرآنی که طرح شناسایی آن‌ها در دست اقدام است، علاوه بر تقویت فعالیت‌های قرآنی دانشگاه آزاد دامنه این فعالیت‌ها به بیرون از دانشگاه به ویژه در محیط خانواده‌های دانشجویان، مراکز اداری و دیگر نقاط کشیده می‌شود.


ارائه پیشنهادها درباره راه‌اندازی کانون قرآن و عترت استان، بررسی برنامه مهر تا مهر، ارتقاء بنیه علمی کارشناسان قرآن و عترت و جذب حداکثری مشارکت دانشجویان، استادان و کارکنان از جمله مباحث مطرح شده در این جلسه بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته