دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 ارديبهشت 1398 - 20:03
در تهران؛

کارگاه بین‌المللی سیاست‌گذاری ترویج فناوری و نوآوری برگزار می‌شود

کارگاه بین‌المللی سیاست‌گذاری ترویج علم، فناوری و نوآوری در تاریخ ۲۷ الی ۲۹ خردادماه در تهران برگزار می‌‌شود.
کد خبر : 381708

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور، نشست شورای سیاست‌گذاری کارگاه بین‌المللی سیاست‌گذاری ترویج علم، فناوری و نوآوری، روز چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت‌ماه در مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور با هدف برنامه‌ریزی جهت برگزاری کارگاه بین‌المللی سیاست‌گذاری ترویج علم، فناوری و نوآوری در تاریخ ۲۷ الی ۲۹ خرداد برگزار شد.


در ابتدای این نشست وحید احمدی، مشاور وزیر و رئیس مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور به اهمیت برگزاری این کارگاه بین‌المللی اشاره کرد و گفت: برگزاری این کارگاه مقدمه‌ای برای اثرگذاری منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای است و با توجه انتخاب مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور به عنوان نهاد میزبان کرسی ترویج علم یونسکو، این کارگاه می‌تواند شروع خوبی برای فعالیت‌های بین‌المللی باشد.


رئیس مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور با بیان اینکه شرکت‌کنندگان از بیش از ۲۰ کشور در این کارگاه بین‌المللی شرکت می‌کنند، افزود: هدف از برگزاری این کارگاه ترویج علم در کشورهای در حال‌ توسعه و ترسیم نقشه راه آینده سیاست‌گذاری علم و فناوری برای این کشورها است.


مشاور وزیر اضافه کرد: باید گروه‌های فعال و تأثیرگذار مشخص شوند و شبکه‌ای از افراد در سطح داخل و کشورهای جنبش عدم تعهد تشکیل شود.


مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور با همکاری مرکز علم و فناوری جنبش عدم تعهد (NAM S&T)، کارگاه بین‌المللی سیاست‌گذاری ترویج علم، فناوری و نوآوری را در تاریخ ۲۷ الی ۲۹ خردادماه در تهران برگزار می‌کند.


انتهای پیام/4107/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته