دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 ارديبهشت 1398 - 21:28
با تودیع قاسمی؛

بالایی مسئول جدید ناحیه بسیج دانشجویی تهران بزرگ شد

با حضور رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور، حمید بالایی به عنوان مسئول جدید ناحیه بسیج دانشجویی تهران بزرگ معرفی شد.
کد خبر : 381403
N3tU1nnZRKhN.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی سازمان بسیج دانشجویی، مراسم معارفه مسئول جدید ناحیه بسیج دانشجویی تهران بزرگ با حضور محمدجواد نیک‌روش رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور و جمعی از مسئولان این سازمان در سالن جلسات ناحیه بسیج دانشجویی تهران بزرگ برگزار شد.


نیک‌روش در ابتدای جلسه در مورد اهمیت بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ خاطرنشان کرد: این ناحیه باید به عنوان یک الگو در سراسر کشور تبدیل شود؛ بحث مسئله‌محوری و اقدام مستقیم مسئول سابق این ناحیه مصداق تام عملکرد انسان مجاهد انقلابی است، و برنامه‌های «یک شب در جبهه» و «زندگی به سبک شهدا» که در منطقه هور شط علی برگزار شد و نیز در حادثه سیل اخیر در منطقه خوزستان مصداق مجاهدت انسان انقلابی است.


وی افزود: علاوه بر مسئله‌شناسی حضور به‌موقع و میدانی کلید حل مسئله و بن‌بست‌شکنی است و این جنس کارها را همان کاری دانستند که از بسیج دانشجویی توقع می‌رود.


هادی قاسمی، مسئول پیشین ناحیه بسیج دانشجویی  ضمن اشاره به سابقه بیست ساله فعالیت خود در بسیج دانشجویی افزود: طی 10 سال اخیر در طول اردوهای تشکیلاتی دانشجویی به دانشجویان می‌گفتم برای انقلاب کاری را انجام دهید و در میدان این طور عمل کنید و زمانی که مسئولیت را انتخاب کردم دیدم خودم در آن جایگاه قرار گرفتم و حالا بعد از 10 سال حرف؛ وقت عمل است و آن هم عمل میدانی با نگاه بن‌بست‌شکنی و حل مسئله.


حمید بالایی، مسئول جدید بسیج دانشجویی تهران بزرگ نیز در این مراسم به نقش و جایگاه بسیج دانشجویی به عنوان یک تشکل دانشجویی و شأن ویژه آن اشاره کرده و افزود: ناحیه بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران بزرگ باید به عنوان یک الگو در زمینه پشتیبانی و هدایت دانشگاه‌ها نقش داشته باشد؛ که این شدنی است.


انتهای پیام/4115/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته