دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 ارديبهشت 1398 - 01:43
بنایی در گفتگو با آنا:

بهبود وضعیت معیشتی مردم مطالبه جدی دانشجویان است

دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: بهبود وضعیت معیشتی مردم مطالبه جدی دانشجویان از مسئولان کشور است.
کد خبر : 379998
93.jpg

بهرام بنایی در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با بیان اینکه مطالبه اصلی و جدی دانشجویان، بهبود وضعیت معیشتی مردم است، اظهار کرد: وضعیت اقتصادی مردم عزیزمان واقعاً دچار مشکل شده‌ است و عده‌ای برای نان شب محتاج هستند.


وی افزود: از دانشجویانی که در ماه مبارک رمضان به دیدار مقام معظم رهبری می‌روند، درخواست داریم که از حضرت آقا بخواهند که به مسئولین برای رفع مشکلات اقتصادی مردم تذکر بدهند.


دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: راه حل مشکلات کشور اتکا به توان داخلی و اعتماد به جوانان است که باید مسئولان به این مقوله اهتمام ویژه‌ای داشته باشند.


بنایی در پایان خاطرنشان کرد: انتقاد از ترویج تئوری‌های غربی و غفلت از معیشت مردم، انتقاد از برخی روش‌ها و تصمیمات در قوه قضائیه و لزوم ایجاد سازوکار قانونی برای بیان اعتراضات قانونی و جلوگیری از سوء استفاده ضدانقلاب از موضوعاتی است که دانشجویان می‌توانند در دیدار با رهبر انقلاب با ایشان در میان بگذارند.


انتهای پیام/4122/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته