دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 ارديبهشت 1398 - 20:09
اکبری:

نیازمند آتش به اختیار در دانشگاه‌ها هستیم

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج گفت: دانشگاه‌ها نیازمند آتش به اختیار بوده و باید کار فرهنگی خودجوش و تمیز توسط دانشجویان صورت گیرد.
کد خبر : 378702
36.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، حجت‌الاسلام ابراهیم اکبری در نخستین نشست شورای هماهنگی معاونان فرهنگی و دانشجویی واحدهای مراکز استان‌ها، واحدهای جامع و رؤسای شورای تخصصی فرهنگی استان‌ها در سال 1398 که امروز در سالن 9 دی سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد، اظهار کرد: یکی از آسیب‌های معاونت‌های فرهنگی در دانشگاه‌ها این است که با تراکم کارهای فرهنگی روبرو هستند.


وی افزود: به جای اینکه برنامه‌های متعددی در در دانشگاه‌ها برگزار شود، روی چند برنامه اصلی تمرکز کرده و به کیفی‌سازی اقدامات فرهنگی بپردازیم.


معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج بیان کرد: دانشگاه‌ها نیازمند آتش به اختیار هستند و باید کار فرهنگی خودجوش و تمیز توسط دانشجویان صورت بگیرد.


غلامی تصریح کرد: باید در زمینه کارهای فرهنگی از تجارب اساتید برجسته و اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها به نحو احسن استفاده کنیم.


وی در پایان خاطرنشان کرد: در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج، طرحی تحت عنوان همیاران فرهنگی در حال اجرا است. رئیس دانشکده‌ها و مسئولان آموزشی دانشگاه فقط مسئول امور آموزشی نیستند، بلکه می‌توانند در طرح همیاران فرهنگی، یک مدیر فرهنگی بوده و از نظرات فرهنگی و کارشناسی آنان استفاده ‌کنیم.


انتهای پیام/4122/4118/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته