دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 ارديبهشت 1398 - 04:15
صادقی در گفتگو با آنا:

طرح خبیثانه «معامله قرن» صهیونیست‌ها بی‌فرجام خواهد بود

مسئول‌ کمیته بین‌المللی جهان اسلام بسیج دانشجویی دانشگاه تهران گفت: طرح خبیثانه «معامله قرن» صهیونیست‌ها بی‌فرجام خواهد بود.
کد خبر : 378400
photo_۲۰۱۹-۰۲-۲۳_۰۲-۳۶-۲۰.jpg

محمدمهدی صادقی در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، درباره معامله قرن و همکاری  عربستان سعودی با رژیم صهیونیستی گفت: معامله قرن، همکاری سعودی-صهیونیستی در یک‌طرف علیه محور مقاومت (به رهبری جمهوری اسلامی ایران در طرف دیگر) است.


مسئول‌ کمیته بین‌المللی جهان اسلام بسیج دانشجویی دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: اینکه الآن چنین مطالبی حاکی از تمایل عربستان سعودی برای به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی منتشر شده است، خلاف میل سعودی‌ها از آشکار شدن روابطشان با اسرائیل در این مقطع زمانی است. درحالی‌که رژیم صهیونیستی جهت پیشبرد طرح عادی‌سازی روابط دیپلماتیک کشورها با خود، علاقه‌مند به آشکار شدن و عادی جلوه دادن این تعاملات و روابط است.


وی تصریح کرد: انتشار این مطالب، آشکارکننده روابط و تعاملات گسترده و راهبردی عربستان سعودی با رژیم غاصب صهیونیستی است که بیش از ۵۵ سال است در جریان می‌باشد. زمانی که عربستان سعودی حمایت خود را از طرح «چاره دو کشوری» مطرح نمود، این روابط و تعاملات بین سعودی و رژیم صهیونیستی قابل پیش‌بینی بود.


صادقی بیان کرد: به‌جرئت می‌توان گفت این طرح خبیثانه صهیونیست‌ها نیز بی‌فرجام خواهد بود چراکه شاهد آن هستیم که روزبه‌روز ملت فلسطین و گروه‌های مقاومت اسلامی در مبارزه خود علیه رژیم غاصب صهیونیستی مصمم‌تر هستند و انتقال یافتن فرهنگ مقاومت به نسل‌های جوان‌تر فلسطین و مشارکت گسترده مردم فلسطین در برنامه‌هایی مانند راهپیمایی بازگشت که بیش از ۵۰ هفته است، ادامه دارد و موجب به شهادت رسیدن و مجروح شدن بسیاری از مجاهدان فلسطینی شده است، حاکی از عزم و تصمیم جدی ملت فلسطین بر استمرار مقاومت تا تحقق پیروزی و آزادی قدس شریف است؛ که با اعتقاد بر وعده صادق الهی می‌توان به پیروزی ملت مظلوم و مجاهد فلسطین بر رژیم غاصب و ظالم صهیونیستی و غلبه تمام مستضعفان عالم بر استکبار جهانی در اقصی نقاط جهان مطمئن و امیدوار بود.


مسئول‌ کمیته بین‌المللی جهان اسلام بسیج دانشجویی دانشگاه تهران تصریح کرد: محور صهیونیستی-سعودی برای تحقق هدف خود و به رسمیت شناخته شدن اسرائیل لازم است هزینه بسیار زیادی بپردازند که الآن با قدرت و هوشمندی جبهه مقاومت، چنین توان و امکانی برای پرداخت این هزینه ندارند‌. هزینه تحقق این هدف، موجودیت رژیم صهیونیستی را بیش‌ازپیش به خطر می‌اندازد. لذا صهیونیست‌ها درباره این موضوع با احتیاط بسیار زیادی گام برمی‌دارند، هرچند بازهم دچار خطاهای محاسباتی بسیاری هستند.


وی افزود: با توجه به خواب آشفته‌ای که صهیونیست‌ها برای محور مقاومت دیده‌اند، لازم است تمام مجموعه‌هایی که در جبهه مقاومت نقش ایفا می‌کنند خصوصاً گروه‌های مقاومت فلسطینی با هوشمندی و دقت بسیار زیاد عمل نمایند تا از خطاهای محاسباتی و فرصت‌ساز برای دشمن جلوگیری شود و ان‌شاءالله با نصرت الهی، ضربه نهايی به محور سعودی-صهیونیستی وارد شود.


صادقی در پایان خاطرنشان کرد: عربستان سعودی هم به توفیق الهی و با بیداری جهان اسلام در این عرصه ناکام خواهد ماند، همان‌طور که در صحنه جنگ یمن نیز علی‌رغم آنکه تمام توان و حمایت مادی خود را به کار گرفت، توفیقی به دست نیاورد و ناکام ماند.


انتهای پیام/4126/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته