دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
12 ارديبهشت 1398 - 08:15
سلیمانی در گفتگو با آنا:

بنیاد مستضعفان اقدامات خود را رسانه‌ای کند

مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه شریف با اشاره به نشست دانشجویان با رئیس بنیاد مستضعفان گفت: اقدامات این بنیاد باید به‌صورت کامل به مردم اطلاع‌رسانی شود.
کد خبر : 377907
301.jpg

پویا سلیمانی در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به دیدار چند روز پیش جمعی از دانشجویان دانشگاه شریف با رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، اظهار کرد: بسیجیان دانشگاه شریف با حضور در دفتر رئیس بنیاد مستضعفان با سعیدی‌کیا دیدار و سؤالات خود را در مورد عملکرد بنیاد در چند دهه اخیر از او پرسیدند.


وی افزود: در این جلسه، دانشجویان انتقاد و پیشنهادهای خود را به سعیدی‌کیا گفتند و رئیس بنیاد مستضعفان توضیحات خوبی به دانشجویان ارائه کردند. دانشجویان خواستار شدند که اقدامات بنیاد مستضعفان در طول چند دهه فعالیت خود به‌صورت کامل به اطلاع مردم برسد و رسانه‌ای شود.


مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف با بیان اینکه یکی از ایرادات بنیاد مستضعفان این است که اقدامات خود را به‌صورت شفاف رسانه‌ای نمی‌کند، خاطرنشان کرد: آنچه من در این جلسه درباره بنیاد شنیدم، با آنچه در بعضی از رسانه‌ها منتشر می‌شود، خیلی تفاوت داشت.


سلیمانی ادامه داد: بعضی از رسانه‌ها تصویر خوبی از بنیاد به مردم نشان نمی‌دهند، در صورتی‌ که این نهاد انقلابی، کارهای بسیار خوبی انجام داده است؛ بنابراین لازم است که اقدامات این نهاد اطلاع‌رسانی گسترده شود.


وی تصریح کرد: دفاع از آبروی بنیاد مستضعفان، دفاع از آبروی نظام مقدس جمهوری اسلامی است. این نهاد انقلابی همیشه باید خدمت به مردم و مستضعفان را سرلوحه کارهای خود قرار دهد.


مسئول سیاسی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف در پایان خاطرنشان کرد: از رئیس بنیاد مستضعفان انتظار داریم که در رسانه و دانشگاه‌ها حضور بیشتری داشته باشد و با برگزاری جلسات مختلف با قشر دانشگاهی به سؤالات و شبهات آنان پاسخگو باشد.


انتهای پیام/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته