دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 ارديبهشت 1398 - 15:43
جوادی:

تقدیر از خانواده شهدا ادای دین کوچکی است

رئیس سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: تقدیر از خانواده شهدا، ادای دین کوچکی نسبت به آنها است.
کد خبر : 376562
جوادی.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، محسن جوادی در مراسم جشن مقاومت و تقدیر از خانواده شهدای مقاومت که در حاشیه سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار شد، گفت: با تقدیری که از خانواده شهدا انجام می‌دهیم، تنها اندکی از دین خود را به‌جا می‌آوریم.


معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی بیان کرد: اگر به‌دنبال حیات و زیست دینی هستیم، باید به زندگی و سیره شهدا نگاه کنیم.


وی افزود: استقامت کردن در مسیر حق و عدالت، دشوار است و مردمان بزرگی را می‌طلبد. هر کوششی در راه خداوند، چه انفاق مال یا صرف وقف باشد، نوعی جهاد محسوب می‌شود اما بیش از هر چیزی مقاومت، نشان جهاد در راه خداوند است و از چنین افرادی به‌عنوان شهید یاد می‌کنیم.


جوادی خاطرنشان کرد: امیدواریم در مسیری که شهدا رفتند و به ما نشان دادند باشیم و در این راه قدم برداریم. همچنین امیدواریم شاهد پیروزی راه مقاومت در مقابل راه شیطان باشیم.


رئیس سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تصریح کرد: جشن مقاومت و تقدیر از 6 خانواده شهید مقاومت به همت مجمع ناشران دفاع مقدس و مجمع ناشران انقلاب اسلامی در حاشیه سی‌ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران برگزار شد.


خانواده‌های شهید عبدالله باقری از ایران، رنتیسی از فلسطین، حمزه الدراجی از عراق، محمد شاه‌موسوی از افغانستان، نعمان طحانی از فلسطین و صالح الصماد از یمن در این مراسم تجلیل شدند.


انتهای پیام/4122/4115/ن


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته