دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 ارديبهشت 1398 - 19:59
همراه با نمایشگاه کتاب؛

زاهدی: بسیج دانشجویی با 150عنوان کتاب در نمایشگاه کتاب حضور دارد

مدیر انتشارات سازمان بسیج دانشجویی گفت: این سازمان با 150 عنوان از بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مختلف کشور در نمایشگاه کتاب حضور دارد.
کد خبر : 376463
photo_2019-04-25_18-34-18.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، محمدعلی زاهدی با اشاره به استقبال دانشجویان از نمایشگاه بین‌المللی کتاب اظهار کرد: امروز استقبال خوبی از نمایشگاه صورت گرفت. با دانشجویان مراجعه‌کننده به غرفه سازمان بسیج دانشجویی که صحبت می‌کردم همگی اتفاق نظر داشتند که استقبال مردم و دانشگاهیان از نمایشگاه کتاب خوب بوده است.


وی افزود: غرفه سازمان بسیج دانشجویی بستری را فراهم کرده که بسیج دانشجویی نواحی کشور آثار تولید شده دانشگاه‌های خودشان را در نمایشگاه ارائه کنند.


مدیر انتشارات سازمان بسیج دانشجویی بیان کرد: فرصتی فراهم شده که بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور بتوانند کتاب‌های تولیدی خود را در معرض دید عموم مردم قرار دهند.


زاهدی تصریح کرد: کتاب‌هایی در موضوعات بصیرت‌افزایی و روشنگری توسط انتشارات سازمان بسیج دانشجویی به چاپ می‌رسد که در این غرفه نیز قرار داده شده است.


وی ادامه داد: از سازمان بسیج دانشجویی کشور 20 عنوان کتاب و از بسیج دانشجویی دانشگاه‌های کشور 70 عنوان کتاب به نمایشگاه آورده شده است و تا روزهای آینده با توجه به کتب دیگری که از نواحی مختلف بسیج دانشجویی می‌آید به 150 عنوان کتاب خواهد رسید.


گفتنی است غرفه انتشارات سازمان بسیج دانشجویی کشور واقع در شبستان مصلی، راهروی 6، جنب انتشارات انقلاب اسلامی پذیرای علاقه‌مندان به کتاب و کتاب‌خوانی است.


انتهای پیام/4122/4118/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته