دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 ارديبهشت 1398 - 18:39

جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه شریف پایان یافت

اولین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف عصر امروز طی مراسم پایان یافت.
کد خبر : 375931
photo_2019-04-23_20-13-44.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، عصر امروز مراسم اختتامیه نخستین جشنواره نشریات دانشجویی دانشگاه صنعتی شریف به همت معاونت فرهنگی و کمیته ناظر بر نشریات این دانشگاه برگزار شد.


در این مراسم امیرحسین حاج‌علی‌بیگی اظهارکرد: این جشنواره به مدت یک ماه با کمک فعالان این حوزه و معاونت فرهنگی دانشگاه برگزار شد که در ابتدا بر این تصمیم بودیم که در کنار این جشنواره برنامه‌های جنبی دیگری هم داشته باشیم که به دلیل اقتضای زمان فرصت اجرای این برنامه‌ها مقدور نشد.


وی ادامه داد: در این مدت یک ماه اتفاقات بزرگ و درس‌های مفیدی را آموختیم. همچنین در کنار برنامه اختتامیه به مدت دو روز غرفه‌هایی در اختیار فعالان نشریات قرار داده شد.


عضو کمیته ناظر بر نشریات دانشگاه صنعتی شریف و سرپرست برگزاری اولین جشنواره نشریات دانشگاه شریف افزود: در مورد منتخبین سازوکار بزرگی در پیش گرفته شد و در حد توان توانستیم با کمترین زمان اهداف را عملی کنیم، منتخبین در دو مرحله داوری شد که 3 داور در مرحله اول و 3 داور نیز در مرحله دوم آثار را مورد بررسی قرار دادند.


حاج‌علی‌بیگی گفت: در مرحله اول آثاری که حداقل‌ها را رعایت کرده بودند به مرحله دوم راه یافتند که در این بین مدت زمانی را برای اعتراض به داوری‌ها در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت. در بخش دوم داوری سعی بر این شد که از پیشکسوتان نشریات استفاده شود. 


وی این جشنواره را مطلوب عنوان کرد و افزود: امیدواریم با ادامه این برنامه های فرهنگی هرچه بهتر و موفق تر عمل کرده و در این راستا قدم برداریم.


انتهای پیام/4122/4108/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته