دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 ارديبهشت 1398 - 13:21
دلقندی:

بهره‌گیری از خرد جمعی در حراست یک راهبرد اساسی است

مدیرکل حراست دانشگاه فرهنگیان گفت: بهره‌گیری از خرد جمعی در حراست یک راهبرد اساسی و منطقی است.
کد خبر : 375784
photo_2019-04-23_13-08-14.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از دانشگاه فرهنگیان اصفهان، جلال دلقندی، مدیرکل حراست دانشگاه فرهنگیان در نشست شورای راهبردی حراست با تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت باسعادت حضرت ولی‌عصر(عج) و تبریک روز سربازان گمنام امام زمان(عج) به افتخارات وزارت اطلاعات اشاره و بیان داشت: دستاوردهای وزارت اطلاعات اخیراً توسط وزیر اطلاعات تشریح شد که باید از زحمات و تلاش‌های افتخارآمیز آنان قدردانی کرد.


مشاور ریاست دانشگاه فرهنگیان ادامه داد: تشکیل شورای راهبردی حراست در دانشگاه فرهنگیان از سال گذشته صورت گرفت و این شورا با تشکیل جلسات مفید و طرح مباحث تخصصی و راهبردی و تبادل‌نظر در خصوص این مباحث با بازخورد دریافت شده دارای برکات زیادی بوده است و انشا الله در تعالی حراست دانشگاه فرهنگیان نقش اساسی خواهد داشت.


وی بهره‌گیری از خرد جمعی در حراست را یک راهبرد اساسی دانست و افزود: شورای راهبردی حراست به‌منظور  برنامه‌ریزی، تعیین اولویت‌های کاری، دقت و تسریع در انجام امور مرتبط، استفاده از خرد جمعی، پایش و نظارت بر عملکرد، وحدت رویه در اجرای قوانین و مقررات، استفاده از نظرات نوآورانه و خلاقانه در سطوح مختلف مدیریتی و کارشناسی از سال گذشته با حضور نمایندگانی از مدیران استانی و دفتر مرکزی حراست  تشکیل‌شده و تا به امروز برکات زیادی برای مجموعه داشته است.


مدیرکل حراست دانشگاه فرهنگیان بیان داشت: تثبیت برنامه‌های پیش‌بینی‌شده و ارائه راهکارهای اجرایی در عملیاتی شدن دقیق برنامه‌ها ازجمله اهداف شورای راهبردی در این نشست خواهد بود. امید آن‌که اعمال همه ما مرضی خداوند تبارک‌وتعالی، موجب خشنودی حضرت بقیه‌الله (عج) و در راستای منویات مقام معظم رهبری باشد.


وی مواردی تحت عنوان بایدهای اخلاق حرفه‌ای نیروهای حراست را بیان کرده و اظهار داشت: ازجمله باید‌های اخلاقی که مجموعه حراست دانشگاه فرهنگیان باید در نظر داشته باشد و در اجرای امورات به آن مقید باشد شامل: تکریم همکاران و دانشجویان؛ تلاش در جهت کاهش بعضی از  اختلافات بین مسئولان و ایجاد وحدت، همدلی و هم‌افزایی بین آنان؛ عدم ورود حراست‌ها به مسائل جناحی و دخیل نمودن نظرات شخصی احتمالی در هنگام اطلاع‌رسانی؛ عدم افشای اسرار همکاران و ارائه اطلاعات به مسئولان و افرادی که ازنظر قانونی ضرورت ندارد؛ عدم بی‌توجهی به واقعیت‌ها و دوری از تنگ‌نظری و سطحی‌نگری است.


انتهای پیام/4107/4108/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته