دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 ارديبهشت 1398 - 07:55
سیدزاده در گفتگو با آنا:

مسئولان دانشگاه با بهادادن به شورای صنفی، به آن‌ها قوت می‌بخشند

دبیر شورای صنفی دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: مسئولان دانشگاه با بهادادن به پیگیری‌های شورای صنفی به آن‌ها در ادامه راه حل مشکلات دانشجویان کمک می‌کنند.
کد خبر : 375574
usb-logo-LimooGraphic.jpg

سیدراشد سید‌زاده در گفتگو با خبرنگار حوزه صنفی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: از آنجایی‌ که شورای صنفی خود را مؤظف به پیگیری امورات دانشجویان می‌داند هرگز در رسیدگی و حل مشکلات دانشجویان دانشگاه کوتاهی نخواهد کرد، البته این نیز بستگی به مسئولان دانشگاهی دارد که با بها دادن به پیگیری‌های شورای صنفی به آن‌ها در ادامه راه حل مشکلات دانشجویان کمک می‌کنند.


وی ادامه داد: مهم‌ترین مسئله‌ای که در حال حاضر دانشجویان با آن مواجه هستند، بحث سرمایش خوابگاه‌ها و معوقات کار دانشجویی است که متأسفانه هنوز پرداخت‌نشده و طبق گفته مسئولان به دلیل مسائل مالی و مشکلاتی که در دانشگاه وجود دارد این موضوع مزید بر عدم پرداخت‌کار دانشجویی دانشجویان شده است.
سیدزاده افزود: بحث سرمایش خوابگاه‌ها در هفته آتی حل خواهد شد و موضوع تغذیه نیز برنامه غذایی برای ماه مبارک رمضان تغییراتی خواهد داشت که سعی می‌شود چینش وعده‌های غذایی مثبت و رضایت‌بخش باشد.


این فعال دانشجویی گفت: راه‌اندازی صندوق کمک به دانشجویان کم‌بضاعت نیز در حال پیگیری است که در حدود ۲۰۰ نفر از دانشجویان واجد شرایط مورد حمایت این صندوق قرار خواهند گرفت. برای تکمیل مدارک لازم است با ارائه معرفی‌نامه از طرف بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و یا استشهاد محلی از شورای شهر و یا روستا جهت تکمیل مدارک در نزد امور دانشجویی اقدام کنند.


دبیر شورای صنفی دانشگاه سیستان و بلوچستان با بیان این‌که به خاطر عدم پرداخت شهریه خوابگاه سیستم انتخاب واحد و یا کارت تغذیه دانشجویان مسدود می‌شود، گفت: این اقدام غیرمعقول و به‌ دور از شأن دانشجو است که به عرض مسئولان دانشگاه می‌رسانیم خیل عظیمی از دانشجویان به علت مسائل مالی و... مشغول به کار دانشجویی شدند، اما متأسفانه تا به‌ حال حق‌الزحمه آنان پرداخت‌نشده و این تقصیر دانشجو نیست.


انتهای پیام/4122/4108/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته