دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 فروردين 1398 - 04:00
وصالی خبر داد:

برگزاری کلاس‌های آموزشی برای معلمان در سال جهانی جدول تناوبی

عضو هیئت مدیره انجمن ترویج علم ایران گفت: بنابر ماهیت انجمن در نظر داریم برنامه‌هایی کیفی در حوزه آموزش جدول تناوبی برای معلمان سراسر کشور برگزار کنیم.
کد خبر : 374718
naghd-daneshgah-harvard-vesali-16.jpg

 منصور وصالی در گفتگو با خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا درباره برنامه‌های انجمن ترویج علم برای سال جهانی جدول دوره‌ای عناصر شیمیایی گفت: انجمن ترویج علم برای سال جهانی جدول دوره‌ای عنصرها بیشتر کیفی است تا کمی. نقش انجمن بیشتر در سیاست‌گذاری و ایجاد یک تصویر کلان در حوزه ترویج علم است. با شناسایی و تقسیم‌بندی رشته‌های دانشگاهی، آموزش و عمومی سیاست‌های را تدبیر می‌کنیم تا طی سال جهانی جدول دوره‌ای عنصرها از آنها برای شکل‌گیری تصویر کلان و بنیان‌های نظری استفاده کرد. این امر می‌تواند منجر به ارائه راهکار و برنامه‌هایی برای ترویج علم در جامعه شود.


عضو هیئت مدیره انجمن ترویج علم ایران اظهار کرد: در انجمن ترویج علم کمیته‌ای به نام «معلمان مروج علم» داریم که هدف آن ایجاد تصویر درست برای معلمان کشور و ارتقای درک آنهاست. بدین ترتیب می‌توان علم را از طریق معلمان به دانش‌آموزان انتقال داد. به مناسب سال جدول دوره‌ای عنصرها در نظر داریم برنامه‌هایی را برای معلمان مروج علم بگذاریم تا مفاهیم و نکاتی برای درک بهتر جدول تناوبی به معلمان آموزش دهیم. انجمن ترویج علم کشور پیش از این نیز دوره‌ها و کارگاه‌هایی را باهدف پیشبرد ترویج علم در جامعه برای معلمان برگزار کرده است.


انتهای پیام/4021/


انتهای پیام/

برچسب ها: آموزش
ارسال نظر
هلدینگ شایسته