دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 فروردين 1398 - 01:35
مطالبه‌نگار/13؛

حضور فیزیکی تشکل‌های دانشجویی لازم است

حضور فیزیکی تشکل‌های دانشجویی در کنار حضور فکری و اتخاذ مواضع روشن و مستدل توسط آنها همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری بوده است.
کد خبر : 374601
42934_523.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشجویی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، رهبر معظم انقلاب اسلامی سال‌هاست که با اعضای فعال تشکل‌های دانشجویی دیدار می‌کند و دانشجویان نیز پای صحبت‌های رهبر معظم انقلاب می‌نشینند و مطالبات و دغدغه‌های ایشان را دنبال می‌کنند.


ایشان در دیدارهایی که هرساله با تشکل‌های دانشجویی دارند همواره رویکردهای مهمی را در حوزه‌های مختلف علمی، فرهنگی، سیاسی و اجتماعی به دانشجویان گوشزد می‌کنند.


مطالبه‌نگار سیزدهم به بخشی از بیانات مقام معظم رهبری با تشکل‌های دانشجویی در سال 95 می‌پردازد:


حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در این دیدار دانشجویان را به حضور فیزیکی و فکری ترغیب فرمودند. ایشان تأکید کردند که «حضور جسمی -یا حضور فیزیکی- هم گاهی لازم است؛ اجتماعات لازم است، اجتماعات هیچ اشکالی ندارد، به شرط آنکه قانونی باشد.»


ایشان نقش مسئولان دانشگاه را در حضور دانشجویان در مسائل و مواضع مهم دانسته و تأکید کردند که مسئولان باید راه را برای حضور تشکل‌های انقلابی فراهم کنند. ایشان درخصوص این موضوع فرمودند: «مسئولان دانشگاه‌ها باید کمک کنند. وظیفه‌ مسئولین دانشگاه این است که از مجموعه‌های انقلابی و متدیّن حمایت کنند.»


انتهای پیام/4007/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته