دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 فروردين 1398 - 03:26
خوشحال در گفتگو با آنا:

جمع‌آوری کمک‌ برای سیل‌زدگان در دانشگاه مذاهب اسلامی ادامه دارد

دبیر کانون هلال‌احمر دانشگاه مذاهب اسلامی گفت: کمک‌های مردمی با مشارکت اساتید، کارمندان و دانشجویان در خیابان فلسطین تهران در حال جمع‌آوری است.
کد خبر : 373811
photo_2019-04-15_15-22-30.jpg

امیررضا خوشحال در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: کانون هلال‌احمر دانشگاه مذاهب اسلامی در همان روزهای ابتدایی سیل در مناطق گلستان و مازندران حاضر شده و در شهر آق‌قلا و گمیشان به توزیع تعدادی از کمک‌های غیرنقدی اعم از پتو و موکت پرداختند.


وی با اشاره به وضعیت نامناسب مناطق سیل‌زده افزود: واحد گنبدکاووس دانشگاه مذاهب اسلامی در استان گلستان در اقدامی با همکاری اعضای کانون هلال‌احمر دانشگاه مذاهب اسلامی گنبدکاووس دانشگاه پیگیری‌های لازم را به عمل‌آورده و اقلام ارسالی را مناطق متعدد توزیع کرد.


دبیر کانون هلال‌احمر دانشگاه مذاهب اسلامی در خصوص اقدامات انجام‌شده برای کمک‌رسانی به مناطق لرستان و خوزستان گفت: کمک‌های نقدی و غیرنقدی در محوطه دانشگاه با مشارکت اساتید، کارمندان و دانشجویان و همچنین از اقشار مردم جامعه در خیابان فلسطین تهران در حال جمع‌آوری است.


وی ادامه داد: دو گروه از دانشجویان داوطلب این دانشگاه برای کمک‌رسانی در قالب گروه‌های جهادی به پلدختر اعزام‌ شده‌اند و با توجه به ارزیابی و گزارش‌های دریافتی از وضعیت نامناسب مناطق سیل‌زده، جمع‌آوری کمک‌ها همچنان ادامه دارد.


خوشحال با بیان اینکه جامعه دانشگاهی و به‌خصوص هماهنگی مسئولان دانشگاهی و اقدامات جهادی دانشجویان بار دیگر همدلی و نوع‌دوستی خود را به اثبات رساند، اظهار کرد: باید قدردان این تلاش‌ها و مشارکت‌های مردمی باشیم و لازم است نیازهای اساسی مناطق را به تفکیک اولویت‌ها سنجیده و اقدام کنیم.


دبیر کانون هلال‌احمر دانشگاه مذاهب اسلامی با اشاره به این‌که آب‌ معدنی و غذا در مناطق سیل‌زده به فراوانی توزیع می‌شود گفت: ست لوازم بهداشتی، دمپایی، پشه‌بند، چکمه،کفش، پنکه و ... از نیازهای اساسی مناطق سیل‌زده است.


انتهای پیام/4122/4108/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته