دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 فروردين 1398 - 17:13
زارعی خبر داد:

ترویج سبک زندگی شهدا در قالب مسابقه کتابخوانی

دبیر واحد فرهنگی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان کشور گفت: ترویج سبک زندگی شهدا از اهداف برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی این اتحادیه است.
کد خبر : 373526
1677573403.jpg

لیلا زارعی در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، با اشاره به برگزاری مسابقه سراسری کتاب‌خوانی توسط اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: مسابقه کتاب‌خوانی این اتحادیه با محوریت کتاب «قصه دلبری» برگزار می‌شود که دانشجویان می‌توانند برای ثبت‌نام در این مسابقه به دفاتر جامعه اسلامی در دانشگاه‌ها مراجعه کرده و یا با واحد فرهنگی این اتحادیه تماس بگیرند.


وی افزود: قصه دلبری روایت زندگی شهید مدافع حرم محمدحسین محمدخانی است که از زبان همسر شهید بیان شده. این کتاب در قالب رمان نگارش شده و به ‌دلیل حجم مناسب آن مورد استقبال دانشجویان قرار گرفته است.


دبیر واحد فرهنگی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان کشور اظهار کرد: سبک زندگی ایرانی اسلامی همواره مورد تأکید مقام معظم رهبری قرار دارد و این مسابقه کتاب‌خوانی نیز به‌دنبال ترویج سبک زندگی شهدا به‌عنوان نوعی از سبک زندگی ایرانی اسلامی است که دانشجویان با زبان ادبیات ارتباط بیشتری با مفاهیم این کتاب برقرار می‌کنند.


زارعی تصریح کرد: پیش از این نیز واحد فرهنگی جامعه اسلامی دانشجویان مسابقه کتاب‌خوانی با محور کتاب «سرباز کوچک امام» که خاطرات جانباز آزاده، طحانی است برگزار کرده بود اما به‌دلیل زبان شیوای کتاب قصه دلبری، استقبال از این کتاب بیش از مسابقه قبلی است.


وی اعلام کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این مسابقه می‌توانند به صورت انفرادی با تهیه کتاب و ارسال شماره مندرج بر روی آن در مسابقه شرکت کنند. همچنین دفاتر جامعه اسلامی دانشجویان در دانشگاه‌ها نیز می‌توانند با تهیه این کتاب به‌صورت گروهی ضمن بهره‌مندی از تخفیف در مسابقه شرکت کنند.


دبیر واحد فرهنگی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان کشور در پایان گفت: نفرات برگزیده در این مسابقه از جوایز نقدی و معنوی بهره‌مند شده و دانشگاه‌ها نیز می‌توانند به‌صورت مستقل با تهیه جوایز از نفرات برگزیده در این مسابقه تجلیل کنند.


انتهای پیام/4115/


انتهای پیام/

برچسب ها: کتابخوانی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته