دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 فروردين 1398 - 06:10
وجدانی‌نیا در گفتگو با آنا:

یادمان شهدای هویزه محل اسکان اضطراری 1000 نفر از سیل‌زدگان شد

معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: یادمان شهدای هویزه محل اسکان اضطراری 1000 نفر از سیل‌زدگان خوزستانی شد.
کد خبر : 373141
636877476949902263_md.JPG

امیر وجدانی‌نیا در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در خصوص اسکان سیل‌زدگان در یادمان‌های راهیان نور گفت: یادمان شهدای هویزه که در چند کیلومتری این شهر قرار دارد، با کمک دانشجویان بسیجی امروز تبدیل به محل اسکان اضطراری سیل‌زدگان خوزستانی شد.


معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی کشور خاطرنشان کرد: با همکاری ستادی متشکل از همه دستگاه‌های متصدی اعم از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سازمان بسیج کشور، بسیج دانشجویی، هلال‌احمر، فرمانداری، نیروی انتظامی و سایر دستگاه‌ها از امروز میزبان هم‌وطنان عزیزمان که گرفتار سیل شده‌اند، هستیم.


وی افزود: حدود 1000 نفر از سیل‌زدگان در سوله‌های راهیان نور در یادمان شهدای هویزه اسکان داده شده‌اند و ۳۰۰ خادم دانشجو خدمات بهداشتی، درمانی، فرهنگی و مشاوره‌ای را به این عزیزان ارائه می‌دهند؛ امیدواریم هر چه زودتر شرایط منطقه بهبود پیدا کند تا سیل‌زدگان به منازل خود بازگردند.


وجدانی‌نیا تصریح کرد: در این یادمان خدماتی همچون اسکان، تغذیه، خدمات بهداشتی، پوشاک و البته خدمات فرهنگی و اجتماعی مثل برگزاری مراسمات، جشن، پارک بازی برای کودکان، همچنین خدمات مشاوره و روانشناسی ارائه می‌شود.


معاون فرهنگی سازمان بسیج دانشجویی کشور بیان کرد: بیمارستان صحرایی بسیار مجهز توسط نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی راه‌اندازی شده است و در حال ارائه خدمات است. تلاش کردیم به سهم و نوبه خودمان فضای مناسبی را برای عزیزان آسیب‌دیده فراهم کنیم.


وی در پایان گفت: در یادمان هویزه که مقر دانشجویی است تا آخرین لحظه که نیاز باشد و دستگاه‌های متصدی اعلام کنند، آماده ارائه خدمات به سیل‌زدگان هستیم.


انتهای پیام/4107/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته