دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 فروردين 1398 - 11:36
تا 15 اردیبهشت؛

مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی پایان نامه‌های دانشجویی تمدید شد

بنابر اعلام دبیرخانه جشنواره ملی پایان نامه‌های دانشجویی در زمینه مسائل و آسیب‌های اجتماعی، مهلت ارسال آثار به این دبیرخانه تا 15 اردیبهشت ماه امسال تمدید شد.
کد خبر : 373060
1554887604-asli2222.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، بنابر اعلام دبیرخانه جشنواره ملی پایان نامه‌های دانشجویی در زمینه مسائل و آسیب‌های اجتماعی، مهلت ارسال آثار به این دبیرخانه تا تاریخ پانزدهم اردیبهشت ماه امسال تمدید شد.


این جشنواره توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و به میزبانی دانشگاه مازندران و با مشارکت سازمان امور اجتماعی کشور، وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور و انجمن‌های علمی جامعه‌شناسی ایران، مددکاران اجتماعی ایران و روانشناسی اجتماعی برگزار می‌شود.


مسائل و آسیبهای اجتماعی، مسائل و آسیب‌های اجتماعی ازدواج و خانواده، مسائل اجتماعی و فرهنگی نظام آموزش عالی کشور، ناهنجاری‌های فردی و اجتماعی مربوط در فضای مجازی از جمله محورهای این جشنواره است.


لازم به ذکر است که در این جشنواره از نتایج و یافته‌های پایان نامه‌های دانشجویی به منظور ارائه راه حل برای کاهش آسیب‌های اجتماعی بهره‌برداری خواهد شد.


انتهای پیام/4107/4084/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته