دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 اسفند 1397 - 11:50
در نشست خبری؛

جزئیات طرح‌های برگزیده جشنواره بین‌المللی خوارزمی اعلام شد

جزئیات طرح‌های برگزیده سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی خوارزمی اعلام شد.
کد خبر : 364757
20170213103438_thumbnail_770x470.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه علم، فناوری و دانش‌بنیان گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، صبح امروز در نشست خبری سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی خوارزمی که در سازمان امور دانشجویان برگزار شد، جزئیات طرح‌های برگزیده این جشنواره اعلام شد.


بر این اساس در بخش داخلی در حوزه پژوهش‌های بنیادی، گروه تخصصی زیست‌فناوری، محیط زیست و علوم پایه پزشکی رتبه اول را کسب کرد و در بخش پژوهش‌های کاربردی در گروه تخصصی مواد، متالوژی و انرژی‌های نو و هنر، طرح‌ها موفق به کسب رتبه اول شدند.


در گروه تخصصی برق و کامپیوتر یک نفر رتبه سوم و در گروه تخصصی مکانیک دو نفر حائز رتبه سوم شدند. همچنین در گروه تخصصی مکاترونیک یک نفر توانست رتبه دوم را دریافت کند.


در پژوهش‌های توسعه‌ای، یک طرح در گروه تخصصی مکانیک توانست رتبه اول و یک طرح در گروه تخصصی فناوری‌های شیمیایی رتبه سوم را کسب کرد.


در بخش برگزیده موفق در تولید ملی نیز یک طرح توانست رتبه اول را کسب کند و در مجموع 10 طرح داخلی برگزیده سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی خوارزمی شدند.


در بخش خارجی طرح‌های برگزیده سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی خوارزمی در پژوهش‌های بنیادی یک طرح در حوزه زیست‌فناوری و علوم پایه پزشکی رتبه اول و یک طرح در گروه علوم پایه پزشکی رتبه دوم را کسب کرد.


در پژوهش‌های کاربردی نیز در گروه تخصصی مواد، متالوژی و انرژی‌های نو یک طرح حائز رتبه دوم شد و در پژوهش‌های توسعه‌ای در گروه تخصصی برق و کامپیوتر یک طرح رتبه اول و در گروه تخصصی زیست‌فناوری و علوم پایه پزشکی یک طرح رتبه دوم را از آن خود کرد.


همچنین در اختراع و نوآوری، گروه تخصصی فناوری نانو با یک طرح در رتبه اول توسط هیئت داوران برگزیده اعلام شد و در مجموع 6 طرح خارجی توانستند در سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی خوارزمی به‌عنوان برگزیده معرفی شوند.


انتهای پیام/4060/4085/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته