دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 اسفند 1397 - 10:37
برای مدت محدود؛

امکان ثبت‌نام مجدد در طرح ازدواج دانشجویی فراهم شد

مسئول ثبت‌نام طرح ازدواج دانشجویی کشور گفت: امکان ثبت‌ نام در طرح ازدواج دانشجویی به مناسبت میلاد حضرت فاطمه(س) و پاسداشت روز زن برای مدت محدود فراهم شد.
کد خبر : 364159
313636.jpg

سعید رضایی در گفتگو با خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، گفت: با استقبال بی‌نظیر دانشجویان از بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی، امکان ثبت‌نام در این دوره به مناسبت میلاد باسعادت حضرت صدیقه طاهره و پاسداشت روز زن و مادر، برای مدت محدود تمدید شد.


وی در ادامه اضافه کرد: ثبت‌نام  بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی از آذرماه آغاز شده و تا پایان بهمن تمدید شده بود.


مسئول پذیرش و ثبت‌نام ستاد ازدواج دانشجویی بیان کرد: با توجه به استقبال ویژه زوجهای دانشجو و نیز درخواست مکرر دانشجویان به دفاتر استانی و ستاد ازدواج دانشجویی کشور، امکان ثبت نام برای علاقه‌‌مندان فراهم شد.


رضایی خاطرنشان کرد: اعزام کاروان‌ها از نهم دی‌ماه آغاز شده و تاکنون میزبان 18 کاروان با مجموع 6 هزار و ۸۱۸ زوج بوده‌ایم که تا پایان اسفندماه، ۵ کاروان دیگر هم به مشهد اعزام خواهند شد.


وی اعلام کرد: همچنین شرایط اعزام برای ۱۰ کاروان در فروردین و اردیبهشت 98 نیز فراهم شده است و زوجهای دانشجویی که تاکنون موفق به انتخاب کاروان نشده‌اند و یا در بازه جدید فعلی اقدام به ثبت نام کنند، می‌توانند نسبت به انتخاب این کاروان‌ها نیز اقدام کنند.


انتهای پیام/4107/4115/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته