دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
26 بهمن 1397 - 14:00
رئیس سازمان بسیج دانشجویی:

شرکت‌کنندگان در اردوهای جهادی مصداق مجاهدان انقلابی هستند

رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور گفت: شرکت‌کنندگان در اردوهای جهادی مصداق مجاهدان در راه پیروزی انقلاب هستند.
کد خبر : 360758
1396100215484399112865534.jpg

محمدجواد نیک‌روش در حاشیه دومین جشنواره ملی جهادگران در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، گفت: یکی از دستاوردهای اردوهای جهادی تربیت نیروهای جهادی و انقلابی برای آینده انقلاب است.


وی افزود: شرکت‌کنندگان در اردوهای جهادی مصداق مجاهدان در راه پیروزی انقلاب هستند که با همان عزم و اراده در راه پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند.


رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور اعلام کرد: دومین جشنواره ملی جهادگران که به میزبانی بسیج دانشجویی کشور توسط بسیج سازندگی از روز چهارشنبه، آغاز شد، امروز با تجلیل از گروه‌های برتر جهادی و خانواده شهدای جهادگر به کار خود پایان می‌دهد.


نیک‌روش خاطرنشان کرد: در مراسم امروز از خانواده دانشجوی جهادگر امیرمحمد اژدری که امسال در سانحه رانندگی در راه بازگشت از اردوی جهادی آسمانی شد تجلیل به‌عمل آمد و در بین برترین گروه‌های جهادی اقشار از گروه جهادی دانشجویی روح‌الله بسیج دانشجویی تهران بزرگ تقدیر شد.


وی بیان کرد: در بین گروه‌هایی که در دومین جشنواره ملی جهادگران تجلیل می‌شوند هفت گروه استانی دانشجویی نیز وجود دارد. همچنین در بخش بین‌الملل نیز گروه جهادی امام موسی صدر با بررسی تاثیرات برپایی و گسترش اردوهای سازندگی در کشورهای دیگر رتبه دوم را به دست آورد.


رئیس سازمان بسیج دانشجویی تصریح کرد: در عرصه سلامت نیز هر سه گروه جهادی برتر از گروه‌های جهادی دانشجویی استان‌های تهران، خراسان‌رضوی و خوزستان بودند، از مهدی رحمانیان مسئول گروه جهادی دانشجویی شهید مطهری در عرصه راهبردی نیز تجلیل شد.


نیک‌روش با اشاره به کسب رتبه گروه‌های جهادی دانشجویی در دومین جشنواره ملی جهادگران، ادامه داد: در عرصه اقتصادی گروه شهید حججی آذربایجان غربی رتبه سوم، در عرصه عمرانی گروه آل‌یاسین تهران و شهید حسین مومنی قم رتبه‌های دوم و سوم، در عرصه اجتماعی گروه امام حسن(ع) خراسان رضوی رتبه اول و گروه نسل امیدبخش زنجان رتبه دوم را در بین گروه‌های جهادی کسب کردند.


وی در پایان سخنان خود گفت: در عرصه برترین‌های هنر و ادب نیز گروه‌های جهادی دانشجویی شهدای پردیس قم و شهید چمران خراسان رضوی به‌طور مشترک رتبه اول را به خود اختصاص دادند.


انتهای پیام/4115/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته