دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
24 بهمن 1397 - 15:02
کیان در گفتگو با آنا:

اعضای مجمع تشخیص در خصوص FATF به رهنمودهای رهبری مراجعه کنند

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی تهران گفت: اعضای مجمع تشخیص درخصوص FATF و لوایح دیگر به مواضع مقام معظم رهبری مراجعه کنند.
کد خبر : 360414
1397031611042818514340964.jpg

علی کیان در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در خصوص تجمع امروز دانشجویان و طلاب در مسجد امام خمینی(ره) بازار تهران در راستای نه گفتن به لوایح استعماری FATF و پالرمو اظهار کرد: دانشجویان و طلاب انقلابی به این جمع‌بندی رسیده‌اند که باید مطالبات مردم ایران را به گوش مسئولان برسانند. شرایط کشور به‌نحوی است که ملت ایران علی‌رغم اینکه اصل نظام جمهوری اسلامی را قبول داشته و در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می‌کنند اما گله‌مندی‌های زیادی دارند.


دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی تهران بزرگ افزود: ضدانقلاب سعی دارد مشکلات مردم را بزرگ‌نمایی کرده و دایه مهربان‌تر از مادر شود که البته مردم به آنها اعتنایی نمی‌کنند و در راهپیمایی 22 بهمن مشت محکمی بر دهان دشمنان جمهوری اسلامی زدند.


کیان بیان کرد: اگر کسی بخواهد مطالبات به‌حق مردم را فریاد بزند، دانشجویان و طلاب هستند که این وظیفه خطیر به‌عهده آنهاست. اگر تا الان کوتاهی داشته‌ایم از ملت ایران عذرخواهی می‌کنیم اما از این به‌بعد به‌طور جدی مطالبات مردم را به گوش مسئولان می‌رسانیم تا بیدار شوند و مشکلات معیشتی مردم را رفع کنند.


دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی تهران بزرگ تصریح کرد: حرف اصلی در این تحصن پیگیری مطالبات معیشتی مردم است. در چند سال اخیر به بعضی کشورها اعتماد کرده و قراردادهایی را امضا کرده‌ایم که نتیجه‌ای برای کشور نداشت و مردم به این نتیجه رسیده‌اند که برجام و FATF دردی از جامعه دوا نمی‌کند و آبی برای آنها گرم نمی‌شود.


کیان ادامه داد: در برجام به تعهدات عمل کرده و بحث هسته‌ای را محدود کردیم. در مقابل آن قرار بود مشکلات اقتصادی مردم رفع شود اما نه‌تنها چنین اتفاقی نیفتاد بلکه وضعیت اقتصادی کشور بدتر از گذشته شد.


وی گفت: دانشجویان و طلاب انقلابی اعتقاد دارند که مشکلات اقتصادی راه‌حل دارد و مسئولان باید تدبیر کرده و مشکل مردم را برطرف کنند.


کیان عنوان کرد: حرف ما این است که از چاه برجام به چاه دیگری به‌نام FATF نیفتیم. از اعضای مجمع تشخیص مصلحت نظام درخواست داریم که هوشیار باشند و در خصوص FATF و لوایح دیگر به مواضع مقام معظم رهبری و مراجع عظام تقلید رجوع کنند و بهترین تصمیم را برای کشور بگیرند.


دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی تهران بزرگ با بیان اینکه از عموم مردم دعوت می‌کنیم که به ما بپیوندند، افزود: در مسجد امام خمینی(ره)‌ بازار تهران، سخنرانی، حلقه‌های علمی، اقتصادی و تریبون آزاد برگزار می‌شود و قصد داریم حرف دل مردم و بازاری‌ها را در مورد مشکلات اقتصادی بشنویم و به گوش مسئولان برسانیم.


انتهای پیام/4107/4118/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته