دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 بهمن 1397 - 14:50
مدیرکل بودجه دانشگاه فرهنگیان:

آگاهی‌بخشی در دانشگاه فرهنگیان امری ضروری و راهگشا است

مدیرکل برنامه و بودجه دانشگاه فرهنگیان، آگاهی‌بخشی در حیطه فنی و مهندسی را در دانشگاه فرهنگیان، امری ضروری و راهگشا داسنت.
کد خبر : 360056
photo_۲۰۱۹-۰۲-۱۲_۱۰-۵۶-۳۷.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان، شهرام عروف‌زاد در دوره آموزشی-کارگاهی برنامه‌ریزی امور عمرانی و بودجه دانشگاه فرهنگیان کشور که در دانشگاه فرهنگیان اصفهان برگزار شد، گفت: دانشگاه فرهنگیان یک مرجع با اهمیت در تعلیم و تربیت کشور است و دوره‌های مختلف آموزشی برای بدنه دانشگاه فرهنگیان بسیار مفید بوده و باعث پیشرفت خواهد شد.


وی افزود: برنامه‌ریزی در حوزه‌های مختلف برای یک مجموعه بسیار مهم است و باید در اصل قرار بگیرد. دقت عمل مناسب در برنامه‌ریزی به‌عنوان پیشران عمل می‌کند و نوعی ریل‌گذاری برای عملکرد بهتر است.


سرپرست مدیریت امور پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان افزود: یکی از مهم‌ترین حوزه‌هایی که نیاز به برنامه‌ریزی و ریل‌گذاری دقیق دارد، برنامه‌ریزی در حوزه امور عمرانی و بودجه است و با عنایت به شرایط دانشگاه فرهنگیان و نوپا بودن دانشگاه، برنامه‌ریزی در این حوزه راهگشا خواهد بود.


عروف‌زاد ادامه داد: برگزاری دوره‌ها و نشست‌ها درحوزه‌های مختلف منجر به دانش‌افزایی وهم‌افزایی بین کارکنان و صاحب‌نظران در دانشگاه فرهنگیان خواهد شد و این شرایط حتماً به ارتقا و تعالی کارکنان و مسئولین دانشگاه کمک خواهد کرد و سرانجام نیز سبب تعالی دانشگاه خواهد شد.


وی تصریح کرد: برگزاری دوره در حوزه امور عمرانی و بودجه، با توجه به فرسودگی ساختمان‌های دانشگاه فرهنگیان و نیاز به ساخت‌وساز عملیات عمرانی، فکر و اندیشه بسیار به‌جا و مفیدی بوده است که با هم‌افزایی مجموعه دانشگاه فرهنگیان در کشور و کسب اطلاعات کافی در این حوزه، پیشرفت خوبی خواهیم داشت.


مجموعه مالی و برنامه‌ریزی دانشگاه فرهنگیان باید آگاه‌تر عمل کند


در ادامه این نشست مدیرکل طرح، برنامه‌ و بودجه دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: برگزاری دوره‌های آموزشی در حوزه‌های مختلف ازجمله در حوزه برنامه‌ریزی، بودجه و امورعمرانی همواره از راهبردهای اساسی این حوزه است و اعتقادداریم این دوره‌ها برای دانشگاه فرهنگیان ضروری و مفید خواهد بود. باید نسبت به قوانین آگاهی داشته باشیم تا بتوانیم خوب ریل‌گذاری کنیم.


کریم مصلحی افزود: دوره آموزشی برنامه‌ریزی امور عمرانی و بودجه به میزبانی استان اصفهان در دو روز برگزار می‌‌شود؛ این دوره دومین دوره آموزشی-کارگاهی در حوزه برنامه‌ و بودجه است و بیشتر معطوف به امور عمرانی است و می‌خواهیم در این حوزه مجموعه مالی و برنامه‌ریزی، دانشگاه فرهنگیان کشور آگاه‌تر و بهتر عمل کند.


وی ادامه: با عنایت به فرسودگی ساختمان‌های دانشگاه فرهنگیان، عملیات عمرانی در دانشگاه ضرورت دارد و لذا برگزاری دوره و دانش‌افزایی همکاران در این خصوص نیز ضرورت پیدا می‌کند تا در این حوزه، عملکرد بهتر و اصولی داشته باشند.


مدیرکل طرح، برنامه‌ و بودجه دانشگاه فرهنگیان کشور اظهارکرد: حوزه برنامه‌ریزی بسیار مهم است و درکشور ما نیز نوپا است و جای‌کار و فعالیت زیادی به‌خصوص در دانشگاه فرهنگیان دارد. در این دوره، موارد مختلف کاربردی ازجمله در حوزه امور عمرانی، نحوه برنامه‌ریزی و قوانین مطرح خواهد شد.


مصلحی در پایان با اشاره به اینکه در این دوره علاوه برمعاونت توسعه مدیرت استانی، معاونان پردیس‌ها نیز حضور دارند تا اطلاعات لازم را برای عملکرد اصولی و قانونی در پردیس‌ها و مراکز دانشگاه فرهنگیان در این دوره دریافت کنند، گفت: آگاهی بخشی در حیطه فنی و مهندسی در دانشگاه فرهنگیان امری ضروری و راهگشا است که سعی داشته‌ایم در چارت سازمانی جدید دانشگاه، دفتر امور فنی و عمرانی گنجانده شود و امیدواریم این مهم محقق شود.


انتهای پیام/4108/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب