دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
17 بهمن 1397 - 16:30
در دانشگاه تهران؛

اولین نشست دبیران مناطق ده‌گانه کانون‌های دانشجویی برگزار شد

اولین نشست دبیران مناطق ده‌گانه کانون‌های دانشجویی همیاران سلامت روان به میزبانی دبیرخانه منطقه یک در دانشگاه تهران برگزار شد.
کد خبر : 358909
1549438259-8047.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه فرهنگی و هنری گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، منصوره‌ سادات‌صادقی مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت، وزارت علوم تحقیقات و فناوری در اولین نشست دبیران مناطق ده‌‌گانه کانون‌های دانشجویی همیاران سلامت روان که به میزبانی دبیرخانه منطقه یک در دانشگاه تهران برگزار شد، ضمن بیان تاریخچه‌ای از همایش‌ها، نشست‌ها و کمیسیون‌های برگزار شده ویژه کانون همیاران سلامت روان، هدف از برگزاری این نشست را همفکری و مشورت با دبیران مناطق به‌عنوان نمایندگان برگزیده کانون‌های دانشجویی همیاران سلامت روان عنوان کرد.


وی همچنین بر نقش دبیران مناطق به‌عنوان بازوی فکری در سیاست‌گذاری‌های آتی کانون‌های دانشجویی همیاران سلامت روان تأکید کرد.


حمید پیروی، رئیس مرکز مشاوره دانشگاه تهران نیز با اشاره به انتخابات دبیران مناطق کانون‌های دانشجویی، نقش دبیران مناطق را در کمک به تصمیم‌سازی و کمک فکری دبیران مناطق در برنامه‌های آتی بسیار حائز اهمیت خواند.


در ادامه جلسه هریک از دبیران مناطق به ارائه چکیده‌ای از فعالیت‌های کانون‌های هر منطقه پرداختند و در این میان چند فعالیت شاخص منطقه خود را جهت الگوبرداری و تبادل تجربیات با سایر مناطق برشمردند، در بخشی از این گفتگو دبیران به مشکلات موجود در فعالیت کانون‌های دانشجویی همیاران سلامت روان در منطقه خود اشاره کردند.


بررسی نقاط قوت و ضعف و آسیب‌شناسی سومین همایش کشوری کانون‌های دانشجویی که در شهریورماه سال جاری به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد، از دیگر محورهای این نشست بود که پیشنهاد‌ها دبیران برای همایش‌های آتی مطرح شد.


در پایان این نشست مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، به سؤالات و نگرانی‌های دبیران مناطق پاسخ دادند و ضمن اشاره به همایش‌های منطقه‌ای برگزارشده، در خصوص برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه همیاران سلامت روان، به کانون دانشجویی همیاران بهداشت که در حال عضوگیری است اشاره کرد.


همچنین اظهار امیدواری کرد در جهت پاسخ به ایثار و همدلی اعضای کانون دانشجویی همیاران سلامت روان، ملاک‌هایی همچون؛ عضویت در کانون، دبیر کانون بودن و گذراندن دوره مهارت‌های زندگی را ازجمله مواردی خواهند بود که در انتخاب دانشجوی نمونه ازاین‌پس مدنظر قرار گیرد.


اولین نشست دبیران مناطق کانون‌های دانشجویی همیاران سلامت روان دانشگاه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با حضور منصوره‌ سادات صادقی مدیرکل دفتر مشاوره و سلامت سازمان امور دانشجویان، حمید پیروی رئیس مرکز مشاوره دانشگاه تهران، محمد راضی‌مرادی کارشناس دفتر مشاوره و سلامت، و دبیران ده‌گانه کانون‌های دانشجویی همیاران سلامت روان، میلاد رضایی نائب دبیر منطقه یک (دانشگاه تهران)، مهسا شعبانی نائب دبیر منطقه دو (دانشگاه گیلان)، احسان نریمانی فام دبیر منطقه سه (دانشگاه تبریز)، سامان حبیبی دبیر منطقه چهار (دانشگاه بوعلی سینا)، هژیر محمودی‌پناه دبیر منطقه پنج (دانشگاه کردستان)، آزاد حیدری دبیر منطقه شش (دانشگاه صنعتی اصفهان)، محمدعلی جعفری دبیر منطقه هشت (دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار)، علی نعیمی نائب دبیر منطقه نه (دانشگاه فردوسی) و رضا موسوی دبیر منطقه ده (دانشگاه صنعت نفت) 14 بهمن‌ماه در محل تالار امیرکبیر دانشگاه تهران برگزار شد. 


انتهای پیام/4084/ 4007/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته