دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
16 بهمن 1397 - 12:29
یک فعال دانشجویی:

مردم کرج سخنرانی لاریجانی را نمی‌پذیرند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی گفت: مردم البرز به روش کاملاً منطقی و در قالب مردم‌سالاری دینی، سخنرانی علی لاریجانی را طبق عملکرد وی در مجلس قبول ندارند.
کد خبر : 358460
d3213d4dafc228264ef7dd9aa330c0a9.jpg

سید رسول حسینی در گفتگو با خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در پاسخ به نظر برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی درباره لغو سخنرانی لاریجانی ۲۲ بهمن در کرج، اظهار کرد: سال‌هاست دشمنان، وعده شکست انقلاب اسلامی را با ولع زیاد در اوهامات خود بازگو می‌کنند ولی این میسر نشده است.


وی با اشاره به اینکه در روزهای اخیر مردم استان البرز به خبر سخنرانی رئیس قوه مقننه در مراسم ۲۲ بهمن واکنش نشان دادند، گفت: مردم استان البرز به روش کاملاً منطقی و در قالب مردم‌سالاری دینی، سخنرانی علی لاریجانی را طبق عملکرد واضح وی در مجلس قبول ندارند.


مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه خوارزمی با تأکید بر این‌که این موضوع معادله پیچیده‌ای نیست، ادامه داد: برای مردم و جنبش دانشجویی استان البرز جای سؤال است که چگونه یک شخص می‌تواند اقدام به دعوت سخنران کرده ولی در منطق خویش، برخی افراد مردم استان را از حق اعتراض محروم کند؟


حسینی افزود: برخی باید عمق فعالیت و حضور مردم جامعه را از آنچه در ذهن خود تصور می‌کنند، بیشتر بدانند.


وی بابیان اینکه عملکرد رئیس مجلس طی سال‌های اخیر برای خودش هم جای دفاع باقی نگذاشته است، عنوان کرد: مردم انقلابی کرج از عملکرد لاریجانی در مجلس گله‌مند هستند.


این فعال سیاسی استان البرز با اشاره به مصاحبه‌های نمایندگان مجلس در کرج نیز اعلام کرد: نیاز است نمایندگان کرج در مجلس شورای اسلامی، فعالیت‌های مردمی را به کارهای سیاسی و جناحی ارجحیت دهند.


وی با تأکید بر اینکه فعالان دانشجویی از آیت‌الله حسینی همدانی که مثل همیشه در کنار مردم انقلابی استان ایستاده و حرف مردم را بازگو کرده‌اند، حمایت می‌کنند، ادامه داد: این رویه مردمی و زبان مردم بودن باید در تمام مسئولان استانی نهادینه شود.


انتهای پیام/4108/ 4007/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته