دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
بذرپاش:

کارآمدسازی، اجتماعی‌سازی و جوان‌سازی؛ راهبردهای دهه پنجم انقلاب

نماینده سابق مجلس شورای اسلامی گفت: کارآمدسازی، اجتماعی‌سازی و جوان‌سازی ۳ راهبرد اصلی کشور در دهه پنجم انقلاب خواهد بود.
کد خبر : 358433

به گزارش خبرنگار حوزه تشکل‌های دانشگاهی گروه دانشگاه خبرگزاری آنا, مهرداد بذرپاش در آئین ملی چهل‌سالگی انقلاب اسلامی که پیش از ظهر امروز در تالار فردوسی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: کارآمدسازی، اجتماعی‌سازی و جوان‌سازی ۳ راهبرد اصلی کشور در دهه پنجم انقلاب خواهد بود.


نماینده سابق مجلس شورای اسلامی افزود: تئوری‌پردازان دولتِ موجود هم‌آمدی مسائل را مطرح و مجریان را به این باور رسانده‌اند که مسائل غیرقابل‌حل است.


وی افزود: این دیدگاه، دولت را به زمین لم‌یزرع تبدیل کرده است که هیچ محصول درستی در آن نمی‌روید و رشد نمی‌کند.


بذرپاش با بیان اینکه نگاه شبکه‌ای به موضوعات که مسائل روی هم تأثیر دارند، حرف درست‌تری است، خاطرنشان کرد: با این نگاه می‌توان مسائل را تجزیه‌وتحلیل کرده و برای حل آن‌ها اقدام کرد.


نماینده سابق مجلس شورای اسلامی افزود: دولت باید مسئله حل‌کن باشد و مسئله‌محور سازمان یابد؛ نه اینکه خودشان مسئله‌تولیدکن باشند!


وی افزود: تولید دوقطبی‌های دیو و دلبر غیرضروری به‌ویژه در حوزه فرهنگ و دوقطبی‌های غیرواقعی مثل فیلترینگ، چاره پوشش ناکارآمدی این‌هاست که این را خوب بلدند.


بذرپاش در پایان با بیان اینکه این دولت به یک دولت بی‌برکت تبدیل شده است گفت: شاید دلیل آن، بی‌مروتی و بی‌انصافی نسبت به عملکرد دولت قبل باشد، امروز به جهاد سازندگی ۹۷ با رعایت الزامات خود نیازمندیم.


انتهای پیام/4007/


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب